منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر ترابی نیا
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

80%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر ترابی نیا
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر ترابی نیا، از جمله مراکز تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت است که در سال ۱۳۹۷ با همت و تلاش های دکتر آیتین ترابی نیا در تهران راه اندازی شده است. دکتر ترابی نیا خود از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۲۸۴۹۶) هستند و این مرکز را با هدف فراهم آوردن محیطی مناسب و ایمن جهت ارائه ی خدمات تصویربرداری دندانپزشکی اعم از رادیوگرافی های داخل دهانی، رادیوگرافی های خارج دهانی و فتوگرافی مطابق با استانداردهای جهانی تأسیس کرده اند. در حال حاضر در این مجموعه و در کنار دکتر ترابی نیا، پرسنلی حرفه ای و متعهد فعالیت می کنند و سعی در ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی در حیطه ی رادیولوژی را به شما بیماران گرامی دارند. لازم به ذکر است که تمامی تجهیزات به کار رفته در این مجموعه جزو به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری دیجیتال هستند که در کنار دقت و کیفیت بالاتر در نمایش و ثبت تصویر از بافت های دهان و فک و صورت، کمترین میزان اشعه را ساطع می کنند. البته باید یادآور شد که برای مراقبت و محافظت بیشتر از سلامت مراجعین عزیز، از محافظ های سربی نیز استفاده می شود. قابل توجه پزشکان و بیماران محترم، انواع تصویربرداری های ارائه شده در این مرکز اعم از تصویربرداری های دو بعدی و سه بعدی به شرح زیر است:
– رادیوگرافی بایت وینگ/ Bitewing
– رادیوگرافی پری اپیکال/ Preapical
– رادیوگرافی سری کامل دهان/ Full mouth series یا FMX
– رادیوگرافی اکلوزال/ Occlusal
– رادیوگرافی پانورامیک/ Panoramic
– رادیوگرافی واترز/ Waters
– رادیوگرافی مفصل تمپورو مندیبولر/ TMJ با دو روش دهان باز و بسته
– سفالومتری/ Cephalometry با دو روش لترال و پوستروانتریور
– سی تی اسکن سه بعدی دهان و فک و صورت/ CBCT
تمامی خدمات نام برده به صورت دیجیتال، با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و با محافظت کامل ارائه می شود. افرادی که از آسیب ها، بیماری ها و ناهنجاری های دهان و فک و صورت رنج می برند و براساس تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام انواع روش های تصویربرداری داخل دهانی و خارج دهانی دارند می توانند به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر ترابی نیا مراجعه داشته باشند.
این مرکز با اکثر بیمه های پایه از جمله بیمه تأمین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی، بیمه نیروهای مسلح، بیمه بانک ها (سپه، مرکزی، صادرات، تجارت و ملی) طرف قرارداد است. علاوه بر این شما مراجعین عزیز در صورت نیاز می توانید جهت استفاده از بیمه های تکمیلی از پرسنل مرکز رسید دریافت کنید.
از دیگر مزیت های این مجموعه می توان به برخورداری از سامانه آنلاین جهت دسترسی به گزارش تصویربرداری اشاره کرد، این امکان هم برای بیماران و هم پزشکان محترم در نظر گرفته شده است. مراجعین گرامی می توانند برای دسترسی به تصاویر رادیوگرافی خود با ورود به سایت مرکز و وارد کردن تنها یک کد در قسمت مربوط به “ویژه مراجعین” تصاویر رادیوگرافی خود را دریافت نمایند. پزشکان محترم نیز با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود در بخش مربوط به “ورود پزشکان” می توانند به نتایج و گزارش رادیوگرافی های بیماران خود دسترسی داشته باشند، هم چنین پزشکان می توانند در صورت تمایل تصاویر بیماران خود را از طریق آدرس ایمیل، و یا پیام رسان هایی مانند تلگرام یا واتس اپ دریافت کنند.
قابل توجه هموطنان گرامی، پرسنل این مرکز روزهای شنبه تا چهارشنبه را بین ساعات ۱۰ صبح تا ۸ شب آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما عزیزان می باشند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس گرفته و یا از طریق آدرس ایمیل ثبت شده اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر آيتين ترابی نيا
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر ترابی نيا، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر آيتين ترابی نيا
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر ترابی نیا
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر