منو
X

آزمایشگاه‌ پاتوبیولوژی ‌میلاد
آزمایشگاه
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

آزمایشگاه‌ پاتوبیولوژی ‌میلاد با کمک پروردگار متعال و جهت خدمت خود به مردم عزیز و گرانقدر در زمینه انجام تست های آزمایشگاهی دقیق و با کیفیت و جهت ارتقای سطح سلامت جامعه و با استفاده از بروزترین تجهیزات پیشرفته و مدرن آزمایشگاهی و با پرسنل مجرب و متعهد در محیطی آزمایشگاهی مدرن در حال خدمت گذاری است.

این مجموعه با مدیریت توانمند و علمی خود در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2008 در سیستم مدیریت کیفیت به عنوان اولین آزمایشگاه استان اصفهان، در سال ۱۳۸۸ بعنوان اولین آزمایشگاه خصوصی کشور موفق به دریافت لوح کیفیت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان بالاترین نشان کیفیت در آزمایشگاه ها گردید. همچنین در سال ۱۳۸۹ موفق به دریافت استاندارد بین‌المللی ISO 10002:2004 در سیستم مدیریت شکایت مشتری باز هم به عنوان اولین آزمایشگاه در سطح کشور گردید، نیز این آزمایشگاه دارای گواهینامه بین‌المللی بهبود کیفیت Guarantee Award می‌باشد.

لازم است این نکته را خاطر نشان کنیم که تمامی این موفقیت ها و افتخارات ماحصل تلاش چندین ساله در جهت بهبود کیفیت خدمات بوده و تمامی این موفقیت ها بر اساس بازرسی های متمادی زیر نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته است.

اما مفتخر هستیم تا آخرین دستاوردهای این آزمایشگاه را نیز بیان کنیم و آن افتخار دستیابی به گواهینامه مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران (NACI) در سیستم مدیریت کیفیت ایران و عضویت در انجمن بین المللی تشخیص پیش از تولد (ISPD) می باشد.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی میلاد جهت ارائه خدمات هوشمند و اسان تر به مراجعین و همچنین پشکان و پژوهشگران محترم، تلاش کرده است نرمافزار ها و امکانات سخت افزاری بخصوص و مدرن دنیا را مورد بهره برداری قرار دهد. کارت اشتراک هوشمند و ربات های هوشمند همچنین در همین فرآیند مورد استفاده قرار می گیرد.  کادر فنی این آزمایشگاه با  طی کردن دوره‌های آموزشی اپراتوری از تجهیزات فنی، پس از طی مراحل ارزیابی اولیه و آموزش سالیانه براساس تقویم زمانبندی آموزشی با نظارت مسئول آموزش ارتقاء می‌یابند.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی میلاد توانسته است از توانایی های علمی و فنی متخصصین علوم آزمایشگاهی در زمنیه های پاتولوژی، آلرژی، ایمنولوژی، آندرولوژی، هماتولوژی، میکروبیولوژی و بیوشیمی و… بهره گیری نماید که اکثر این پژوهشگران اعضاء هیات علمی دانشگاه می باشند و در جایگاه مسئول فنی و یا مشاور علمی و نظارت بر انجام آزمایشات و یا راه‌اندازی بخش‌ها و تست‌های جدید مشاوره و راهنمایی داده اند.

همچنین این آزمایشگاه با بسیاری دیگر از آزمایشگاه ها  و بیمارستان های دیگر دولتی و خصوصی برای انجام آزمایش های تخصصی همکاری داشته است.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی میلاد در کنفرانس های ملی و بین المللی با سایر مراکز دانشگاهی شرکت به عمل آورده و با بهترین آزمایشگاه ها در اروپا نیز ارتباط مستقیم داشته است و از این رهگذر به اخرین دستاورد های علمی روز دنیا دست پیدا کرده است.

این آزمایشگاه جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست که سهم بسیاری از آن مربوط به آلاینده های مربوط به خودرو های میباشد اقدام به پاسخ گویی جواب آزمایشات به صورت آنلاین، و نمونه گیری در منزل نموده است.

 

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر دولتی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مهشید فاضل
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
آزمایشگاه‌ پاتوبیولوژی ‌میلاد
آزمایشگاه
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر