منو
X

آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی دکتر رضوی
آزمایشگاه
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

در سال ۱۳۸۲ در شهر لامرد از توابع استان فارس آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی دکتر رضوی فعالیت خود را به عنوان یک آزمایشگاهی که در زمینه آزمایشات تشخیص طبی فعالیت می کند، کار خود را آغاز نمود.  این آزمایشگاه با مدیریت توسط دکتر سید عبدالکریم رضوی دکترای علوم آزمایشگاه و نیز با سعی متخصصان کار آزموده و مجرب فعالیت خود را ادامه داده است. هدف این آزمایشگاه و کلیه آزمایشگاه های ساخته شده در ایران حفظ سلامت شهرواندان ایرانی و با شعار کیفیت پایدار در راستای هر چه بهبود یافتن و توسعه مدیریت پزشکی خود تلاش نموده است.

آزمایشات پاتولوژی نیز مرتبط به آزمایشاتی است که کلیه اختلالات که عملکر بدن را مورد بررسی قرار می دهد گفته می شود. تمامی این آزمایشات می بایست در یک آزمایشگاه که تحت نظارت متخصص پاتولوژیست می باشد صورت پذیرد. گستردگی این ازمایشات بسیار است و از یک آزمایش ساده خون تا  نمونه برداری از بافت های سرطانی و مشاهده نمونه ها در زیر میکروسکوپ بوسیله یک متخصص پاتولوژیست را مشمول می شوند. مشخص شدن اکثر سرطان ها و بیماری ها با نگاه نمودن به سلول های نمونه برداری از بافتی که درگیر این سلول ها شده است، در زیر میکروسکوپ انجام می شود.

دامنه ارائه خدمات در این آزمایشگاه شامل حوزه آزمایشگاه تشخیص طبی بالینی، پاتولوژی و سیتولوژی و مولکولی است. این آزمایشگاه با دارا بودن کلیه بخش های روتین و تخصصی آزمایشگاه
و انجام کلیه تست های آزمایشگاهی با تجهیزات مدرن و به روز در بخش های مختلف آزمایشگاهی شامل میکروبیولوژی، بیوشیمی، انگل شناسی، ایمونولوژی، خون شناسی و … با کادر مجرب و پرسنل کار آزموده در جهت رفاه و رضایت مراجعین خود در حال خدمت رسانی می باشد. هدف آزمایشگاه رفاه حال کلیه مراجعین خود می باشد و در این راستا با کلیه بیمه ها در طرف قرارداد می باشد تا بیماران جز رنج بیماری دردی دیگر نداشته باشند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر دولتی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سید عبدالکریم رضوی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی آزمایشگاه پاتولوژی تشخیص طبی دکتر رضوی ، آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر رضوی ، علوم آزمایشگاهی، بورد تخصصی آسیب شناسی بالینی و تشریحی، هورمون شناسی، بیوشیمی ، ایمونولوژی ، غربالگری، قارچ شناسی ، انگل شناسی، ایمنی شناسی، میکروب شناسی، هماتولوژی ، سرولوژي، بيولوژي سلولي و ملكولي ، هورمون ، بخش مولکولی و بیوشیمی اختصاصی و پاتولوژی ، خون شناسی، ژنتیک، درماتوپاتولوژی ،غربالگری نوزاد، جنین، آزمایشگاه، دکتر سید عبدالکریم رضوی، دکتر رضوی. 
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی دکتر رضوی
آزمایشگاه
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر