منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر احمدپور
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر احمدپور
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر احمدپور، یکی از مجهزترین مراکز تصویربرداری دهان و فک و صورت در ارومیه است که نزدیک به چند سال است انواع خدمات تخصصی تصویربرداری داخل دهانی و خارج دهانی را به شهروندان گرامی ارائه می کند. مدیریت این مجموعه بر عهده ی دکتر سوگل احمدپور است، که ایشان خود از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۴۴۲۹۷) هستند.
هدف دکتر احمدپور از راه اندازی این مرکز، ایجاد فضایی کاملا ایمن و مناسب برای ارائه ی خدمات تخصصی رادیولوژی در شاخه ی دندانپزشکی، مطابق با استانداردهای جهانی بوده است. از این رو تمامی سیستم های تصویربرداری به کار رفته در این مرکز جزو پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی هستند که از برترین برندهای پزشکی دنیا تهیه شده اند، هم چنین برای ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده از افرادی کاملا کار آزموده و باتجربه برای کار در مرکز، دعوت به همکاری شده است.
شهروندان عزیز با مراجعه به این مرکز می توانند از طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری داخل دهانی و خارج دهانی اعم از دو بعدی و سه بعدی، با بهره گیری از دستگاه های رادیولوژی دیجیتالی پیشرفته و زیر نظر رادیولوژیست های حرفه ای، بهره مند شوند.
مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر احمدپور ارائه دهنده ی خدماتی نظیر: رادیوگرافی پری اپیکال (PA)، رادیوگرافی بایت وینگ (BW)، رادیوگرافی اکلوزال (OCC)، رادیوگرافی پانورامیک (OPG)، سفالومتری با دو روش PA و Lateral، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (T.M.J)، سی تی اسکن سه بعدی دهان و فک و صورت (CBCT)، و… می باشد.
با کمک هر یک از این تکنیک ها می توان، به مشاهده و ارزیابی دقیق نسوج نواحی دهان و فک و صورت، و تشخیص دقیق آسیب ها، ناهنجاری ها و بیماری های مرتبط با این قسمت ها پرداخت. افرادی که براساس تشخیص و تجویز دندانپزشک خود نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده دارند می توانند مرکز رادیولوژی دکتر احمدپور را جهت انجام تصویربرداری انتخاب کنند.
پرسنل این مجموعه روزهای شنبه تا پنجشنبه را در خدمت شما مراجعین گرامی می باشند، لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن متعلق به مرکز که در این صفحه درج شده است، تماس بگیرید، هم چنین می توانید از طریق آدرس ایمیل ثبت شده با پرسنل مرکز در ارتباط باشید.
عزیزانی که نیز در این مجموعه رادیوگرافی انجام داده اند، می توانند برای مشاهده ی نتایج تصویربرداری های خود به وبسایت مرکز مراجعه داشته باشند، برای این کار کافیست، در کادر مربوطه، شماره همراه یا نام کاربری تان را وارد نمایید.
هدف مدیر و پرسنل این مجموعه، ارائه ی بهترین خدمات برای حفظ و مراقبت از سلامت دهان و فک و صورت شما است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سوگل احمدپور
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری ارومیه، آزمایشگاه ارومیه، مرکز رادیولوژی ارومیه، مرکز سونوگرافی ارومیه، مرکز ماموگرافی ارومیه، مرکز ام آر آی ارومیه، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر احمدپور، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، آریا، دکتر زهرا بحرینیان
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر احمدپور
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر