منو
X

رادیولوژی و سونوگرافی تخصصی طنین
سونوگرافی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تخصصی طنین، از جمله بهترین مراکز تصویربرداری تهران است که زیر نظر دکتر اعظم غیبی اداره می شود.
دکتر غیبی که از متخصصان مجرب تصویربرداری (شماره نظام پزشکی: ۱۲۱۵۶۲) هستند این مجموعه را با هدف فراهم کردن محیطی مناسب برای ارائه ی باکیفیت ترین خدمات تشخیصی در شاخه رادیولوژی، تأسیس کرده اند.

درباره دکتر اعظم غیبی
دکتر غیبی متخصص تصویربرداری و هم چنین دارای فوق تخصص تصویربرداری پستان هستند. ایشان دوره ی پزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران، و دوره ی تخصصی رادیولوژی را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذرانده اند. دکتر غیبی بعد از اخذ بورد تخصصی رادیولوژی، دوره ی تکمیلی تخصصی خود (فلوشیپ) را در رشته ی تصویربرداری پستان گذراندند.
ایشان تا به امروز در دوره های آموزشی مختلفی نیز شرکت داشته اند و موفق به اخذ گواهی شده اند از جمله گواهی اکوکاردیوگرافی جنین و FMF از کشور انگلیس.
دکتر غیبی بعد از اخذ فلوشیپ تصمیم به راه اندازی یک مرکز تصویربرداری تخصصی گرفته و با اخذ تأییدیه های لازم مرکز خود با نام “مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تخصصی طنین” را منطقه سعادت آباد تهران افتتاح کردند.

درباره مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تخصصی طنین
مرکز تصویربرداری طنین با بهره گیری از به‌ روزترین و پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ های تصویربرداری پزشکی، خدمات مرتبط با رادیوگرافی و سونوگرافی را به بهترین شکل به هموطنان عزیز ارائه می نماید، خدماتی از قبیل:
– سونوگرافی
سونوگرافی بارداری و جنین (تعیین جنسیت، نوروسونوگرافی یا سونوگرافی مغز و اعصاب جنین، NT، سونوگرافی بیوفیزیکال یا تست BPP برای سنجش سلامت جنین، سونوگرافی آنومالی، …)، سونوگرافی زنان (پستان، رحم و تخمدان، سونوگرافی فولیکول، هیستروسالپنگوگرافی یا عکس رنگی رحم، …)، سونوگرافی بیضه، سونوگرافی پروستات، سونوگرافی تیروئید، سونوگرافی شکم و لگن، سونوگرافی چشم، سونوگرافی کبد، سونوگرافی داپلر، …
– ماموگرافی
ماموگرافی لیزری، ماموگرافی دیجیتال
– رادیولوژی
رادیولوژی قفسه سینه، رادیولوژی لگن، …
– رادیوگرافی
رادیوگرافی ساده، رادیوگرافی دیجیتال و رادیوگرافی رنگی از قفسه سینه، جمجمه، گردن و ستون فقرات، دست، شکم، دندان، سینوس، مفاصل، استخوان، معده و روده، …
– الاستوگرافی
الاستوگرافی تیروئید، الاستو اسکن پستان، الاستوگرافی کبد، …
– پانورکس
یا تصویربرداری OPG با هدف ارزیابی وضعیت دندان ها قبل از کشیدن دندان عقل، تشخیص اختلالات مفصل فکی- گیجگاهی، تومور فک، کیست در استخوان فک، عارضه پریودنتال پیشرفته، عفونت، شکستگی، …

الاستوگرافی چیست؟
یکی از جدیدترین و رایج ترین تکنیک های تصویربرداری است که در کنار متدهای درمانی کم تهاجمی، برای تشخیص و درمان توده های نواحی مختلف بدن اعم از خوش خیم و بدخیم مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر در مرکز تصویربرداری طنین با استفاده از تجهیزات پیشرفته الاستوگرافی از تیروئید، کبد و پستان انجام می شود.

مراجعه به مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تخصصی طنین
افرادی که طبق تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام تصویربرداری های نام برده دارند می توانند با اطمینان خاطر به این مجموعه مراجعه داشته باشند. پزشکان و پرسنل این مرکز روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب در خدمت شما مراجعه کنندگان محترم می باشند. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن های درج شده در این پروفایل اقدام فرمایید. هم چنین برای آشنایی بیشتر با مرکز و خدمات آن به وبسایت مرکز مراجعه کنید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر اعظم غیبی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی رادیولوژی طنین، سونوگرافی تهران، ماموگرافی تهران، متخصص رادیولوژی تهران، دکتر اعظم غیبی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • تصویربرداری
  • ماموگرافی
  • سونوگرافی
رادیولوژی و سونوگرافی تخصصی طنین
سونوگرافی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر