منو
X

مرکز آزمایشگاه کوثر
آزمایشگاه
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مجتمع کوثر آزمایشگاه ژنتیکی و تحقیقاتی که جزو قسمت خصوصی کشور به حساب می آید. این مجتمع شامل مرکز پژوهشی ژنتیک، شرکت زیست فناوری می باشد. در این مرکز کارکنان با تجربه و مجرب مشغول به فعالیت می باشند که زیر نظر دکتر زینلی مدیریت می شود.
این مرکز دارای بخش‌های متعددی می باشد که شامل: پذیرش، مشاوره ژنتیک، نمونه گیری، تشخیص پیش از تولد، الکتروفورز، بیوانفورماتیک و همینطور قسمت پژوهشی و تحقیقاتی می باشد.
این آزمایشگاه به خاطر داشتن ۱۸ سال سابقه فعالیت و همچنین ۶۰ پرسنل با تجربه و دستگاه های به روز و جدید و همینطور تجهیزات مختلف جزو یکی از مجهزترین آزمایشگاه های ژنتیک در شهر محسوب می شود و در سطح کشور دارای شهرت می باشد. این آزمایشگاه علاوه بر اینکه تحقیقات ژنتیک انسانی را انجام می‌دهد دارای یک مجموعه ای بی نظیر و فناوری های مدرن می باشد که با ارائه دادن دقیق ترین خدمات تشخیص ژنتیکی آماده خدمت رسانی به رجوع کنندگان می باشد.
این آزمایشگاه از شیوه های تشخیصی متعددی بهره گرفته است که شامل: تعیین توالی، تعیین هویت مولکولی و سایر شیوه های تشخیص مولکولی می باشد و توانسته است برای رجوع کنندگان اطمینان خاطر و امنیت را ایجاد کند.
از شاخص های این مرکز می توان به دقت داشتن و سرعت بالا در شناسایی، رعایت کردن پاسخگویی و بهترین استانداردهای تشخیصی اشاره کرد. این مرکز در برابر بیشترین شناسایی خطای کمتری انجام می دهد و همچنین انجام بیشترین شناسایی ناقلین را برای بیماری هایی مثل: بتا تالاسمی ، آلفا تالاسمی، هموفیلی و سایر بیماری های خونی ارثی باعث شده است که کشور ما به آینده امیدوار تر شود.‌ این مرکز به خاطر دارا بودن دقت و اطمینان داشتن از پاسخ های صادر شده در این آزمایشگاه توانسته است در میان پزشکان و مراکز بهداشت شهرت پیدا کند که این آزمایشگاه رعایت کردن حقوق مراجعین و احترام گذاشتن به آنها را به یک هدف می‌داند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز آزمایشگاه زینلی، آزمایشگاه مرکز زینلی،زینلی آزمایشگاه مرکز، زینلی مرکز آزمایشگاه، زینلی مرکز، زینلی آزمایشگاه، زینلی ژنتیک
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
تصویر
مرکز آزمایشگاه کوثر
آزمایشگاه
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر