منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر بهرنگ مقدم زاده
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر بهرنگ مقدم زاده
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر بهرنگ مقدم زاده، یکی از مراکز تخصصی رادیولوژی دندانپزشکی در تهران (منطقه هفت) می باشد که در سال ۱۳۹۱ با همت و تلاش های دکتر بهرنگ محمدزاده متخصص تصویربرداری دهان و فک و صورت و عضو هیأت علمی دانشگاه تأسیس شده است. قابل ذکر می باشد که این مرکز مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری می باشد، دستگاه های دیجیتالی و مجهزی از قبیل Newtom Giano CBCT و پانورامیک Ray Scan Alpha، هم چنین تعدادی از افراد با تجربه و آموزش دیده در این مرکز در حال فعالیت هستند. اصلی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز که شما می توانید از آن بهره مند شوید به این شرح می باشد:
تصویربرداری های داخل دهانی: رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی بایت وینگ
تصویربرداری های خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری، سی تی اسکن سه بعدی، واترز، …
فتوگرافی: هم از داخل و هم خارج دهان
با کمک تکنیک های نام برده می توان به راحتی و با دقت کامل نواحی مختلفی از دهان و صورت را مورد بررسی قرار داد و چنانچه مشکل، آسیب و یا ضایعاتی وجود دارد بهترین روش درمانی با کمترین میزان خطا را به کار گرفت. از این رو رادیولوژی دهان و فک و صورت یکی از بخش های مهم از شاخه ی دندانپزشکی محسوب می شود. جراحان و دندانپزشکان عزیز با کمک متدهای مختلف تصویربرداری همانند آنچه نام برده شد می توانند تشخیصی درست داشته و روش درمانی مؤثری را ارائه نمایند.
تکنیک به کار رفته بستگی به تجویز پزشک معالج شما دارد، زمانی که تشخیص و بررسی میزان پوسیدگی های بین دندانی، تغییر ضخامت استخوان های دهان و بیماری لثه مد نظر پزشک باشد می توان تکنیک بایت وینگ (BW) را به کار برد. یا زمانی که دندانپزشک قصد بررسی روند رشد دندان های کودکان را داشته باشد مناسب ترین روش اکلوزال (Occlusal) است.
کارشناسان و متخصصان ما همه روزه از صبح تا عصر (به غیر از تعطیلات) در خدمت شما مراجعین عزیز می باشند. شما می توانید برای انجام رادیوگرافی و فتوگرافی های خود مرکز ما را انتخاب کنید.
مرکز رادیولوژی دکتر بهرنگ مقدم زاده با بیمه های مختلفی از جمله تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، ایران، آسیا و بیمه بانک ها (ملت، ملی، تجارت، صادرات، کشاورزی، مرکزی) طرف قرارداد می باشد.
شما می توانید برای اطلاعات بیشتر هم به وبسایت مرکز مراجعه داشته باشید، و هم از طریق راه های ارتباطی درج شده (آدرس ایمیل، شماره های تماس) با پرسنل ما در ارتباط باشید.
مرکز رادیولوژی دکتر بهرنگ مقدم زاده نزدیک به ده سال در خدمت شما هموطنان عزیز بوده و توانسته دقیق ترین خدمات تشخیصی را به شما عزیزان ارائه کند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر بهرنگ مقدم زاده
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر بهرنگ مقدم زاده، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر بهرنگ مقدم زاده
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر بهرنگ مقدم زاده
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر