منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت مهراد
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت مهراد
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت مهراد، یکی از مراکز تصویربرداری دندانپزشکی تازه تأسیس می باشد که در سال ۱۳۹۸ با تلاش و پیگیری های آقای دکتر مهدی میرزایی (متخصص تصویربرداری دهان و فک و صورت، رییس بخش رادیولوژی بیمارستان ۶۰۰ ارتش از سال ۱۳۹۲، مدیر نمایشگاه کنگره دندانپزشکان در سال ۱۳۹۴) راه اندازی شده است. قابل ذکر می باشد که آقای دکتر میرزایی سابق بر این نیز در سال ۱۳۹۲ مرکزی دیگر در زمینه ی رادیولوژی فک و صورت را در جنوب تهران تأسیس کرده بودند.
و اما مرکز رادیولوژی مهراد در طی دو سال فعالیت در حیطه ی تصویربرداری توانست به یکی از بهترین مراکز رادیولوژی در تهران تبدیل شود و دندانپزشکان و بیماران بسیاری جهت انجام رادیوگرافی و فتوگرافی مرکز ما را انتخاب می کنند.
می توان گفت مزایای مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت مهراد، که آن را به یکی از انتخاب های متخصصان و بیماران عزیز تبدیل کرده است، شامل: ارائه ی طیف گسترده ای از خدمات رادیوگرافی داخل و خارج دهانی، بهره گیری از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری پزشکی، ارائه ی تصاویری تمام دیجیتال با کیفیتی بالا، ارسال تصاویر هم به صورت اینترنتی و هم از طریق پیک به صورت رایگان، پرینت تصاویر هم بر روی فیلم های نگاتیو و هم رنگی، ارسال تصاویر رادیوگرافی و فتوگرافی برای پزشکان به صورت لحظه ای از طریق سایت و هم چنین ذخیره در سامانه، قرارداد با بیمه هایی از جمله بیمه بانک ملت، نیروهای مسلح، بیمه ایران و شهرداری، همکاری با افرادی با تجربه و آموزش دیده، رعایت تمامی موارد ایمنی، بهداشتی، ضد عفونی و استریل سازی، و… می شود.
قابل ذکر می باشد که حیطه فعالیت های مجموعه رادیولوژی تخصصی مهراد به شرح فتوگرافی از داخل و خارج دهان (روشی برای بررسی روند طرح های درمانی، ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی)، اسکن سه بعدی از فک و صورت/ CBCT (تشخیص مشکلات مفصل فکی- گیجگاهی، تشخیص دندان های نهفته، ضایعات و ناهنجاری های فکین بالا و پایین، ضایعات سینوس ها، ارزیابی های لازم قبل از ایمپلنت دندان و ارتودنسی، …)، پانورامیک/ OPG (به منظور بررسی رابطه بین فک و دندان، ناهنجاری های فکی، دندان عقل پنهان، بیماری های لثه ای، تومور و کیست های فک، …)، لترال سفالومتری/ Cephalometry Lateral (روشی برای ارزیابی طرح های درمانی ارتودنسی)، بایت وینگ/ BW (برای تشخیص بیماری های لثه، پوسیدگی دندان، بررسی روکش دندان بعد از ترمیم های دندانی، تغییر استخوان های دهان، …)، اکلوزال/ Occlusal (جهت ارزیابی مراحل رشد دندان کودکان، تشخیص دندان نهفته، سنگ غدد بزاقی، …)، پری اپیکال/ PA (مناسب برای ارزیابی موقعیت قرارگیری ایمپلنت دندان، بیماری لثه و دندان ها، میزان آسیب دیدگی ریشه دندان، پوسیدگی دندان، …) و غیره می باشد.
دندانپزشکان، جراحان و بیماران محترم در صورت نیاز به رادیوگرافی و فتوگرافی می توانند با خیالی آسوده مرکز ما را انتخاب کنند. کادر حرفه ای و مجرب ما همه روزه (شنبه تا چهارشنبه: ۱۰ صبح تا ۸ شب ؛ پنجشنبه: ۱۰ صبح تا ۵:۳۰ بعد از ظهر) در خدمت شما عزیزان می باشند.
لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر یا به وبسایت مجموعه مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن هایی که درج شده است با پرسنل در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مهدی میرزایی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت مهراد، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، مهراد، دکتر مهدی میرزایی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت مهراد
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر