منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مومنی
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مومنی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مومنی، یکی از بهترین مراکز تصویربرداری دندانپزشکی در استان اردبیل است. دکتر رزا مومنی مؤسس و مدیر این مرکز هستند، لازم به ذکر می باشد که دکتر مومنی استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل (گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی) هستند و دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۴۷۵۷۲) می باشند.
در این مرکز و در کنار ایشان، پرسنلی مجرب و حرفه ای در حال فعالیت هستند تا دقیق ترین و با کیفیت ترین خدمات تشخیصی، مطابق با استانداردهای جهانی را به شما بیماران گرامی ارائه کنند.
مرکز رادیولوژی دکتر مومنی مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی دیجیتال است که از دقت و کیفیت بالایی در ثبت تصاویر برخوردار هستند، علاوه بر این میزان اشعه کمتری را ساطع می کنند. با این حال کادر متعهد این مرکز در اختیار تمامی بیماران عزیز روپوش ها و محافظ های مخصوص رادیولوژی قرار می دهند تا به هنگام انجام تصویربرداری استفاده کنند.
مزیت دیگر این مجموعه امکان دریافت تصاویر رادیوگرافی توسط پزشکان و بیماران گرامی از طریق سایت می باشد، برای این کار کافیست وارد سایت مرکز شده و با وارد کردن شماره همراه خود (که موقع پذیرش به پرسنل مرکز اعلام کرده اید) به نتایج و گزارش تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشید.
افرادی که بر اساس تجویز و تشخیص پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی دارند می توانند با اطمینان خاطر به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مومنی مراجعه داشته باشند.
خدمات اصلی این مرکز که می توانید از آن بهره مند شوید به این شرح می باشد: رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی بایت وینگ و رادیوگرافی پری اپیکال به عنوان رادیوگرافی های داخل دهانی، رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری (لترال/ نوع پوستروانتریور)، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل تمپومندیبولار، توموگرافی فک و صورت، … به عنوان رادیوگرافی های خارج دهانی.
با بهره گیری از تکنیک های اشاره شده می توان به راحتی به ارزیابی نسج های داخل دهان و خارج دهان از جمله دندان ها، لثه، سینوس ها، غدد بزاقی، مندیبول، ماگزیلا، مفصل گیجگاهی و فکی، صورت، راه های هوایی، جمجمه، … پرداخت، و با اطمینان بیماری ها، آسیب دیدگی ها و ضایعات این قسمت ها را تشخیص داد. به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان دندانپزشکی در فرآیند تشخیص و درمان خود از این روش ها بهره می گیرند.
قابل ذکر می باشد که در حال حاضر پرسنل مرکز همه روزه (غیر از جمعه ها و ایام تعطیل) در خدمت شما مراجعه کنندگان عزیز می باشند، لطفا برای اطلاع دقیق از ساعات کاری مرکز و هماهنگی قبلی از طریق راه های ارتباطی درج شده (شماره تماس، آدرس ایمیل) اقدام فرمایید.
هم چنین برای دریافت تصاویر رادیوگرافی خود می توانید به سایت مرکز که در این صفحه ثبت شده، مراجعه داشته باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر رزا مومنی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری اردبیل، آزمایشگاه اردبیل، مرکز رادیولوژی اردبیل، مرکز سونوگرافی اردبیل، مرکز ماموگرافی اردبیل، مرکز ام آر آی اردبیل، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مومنی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر رزا مومنی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مومنی
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر