منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر آریا
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژِی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر آریا
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر آریا، یکی از مراکز تخصصی تصویربرداری دندانپزشکی در بوشهر است که زیر نظر دکتر نرگس آریا اداره می شود. در این مجموعه اتواع خدمات تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت اعم از رادیوگرافی های داخل دهانی و رادیوگرافی های خارج هانی ارائه می شود.
دکتر نرگس آریا خود دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت می باشند (شماره نظام پزشکی: ۱۰۰۶۸۳) و در حال حاضر نیز عضو هیأت علمی گروه رادیولوژی فک و صورت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر (مرتبه علمی: استادیار) می باشند. دکتر آریا با توجه به تخصصی که در زمینه ی پرتونگاری دارند و آشنایی با انواع متدهای تصویربرداری فک و صورت بهترین و دقیق ترین خدمات تشخیصی را به مراجعه کنندگان گرامی ارائه می کنند.
در این مرکز در حال حاضر پرسنلی باتجربه مشغول فعالیت می باشند و همه روزه (غیر از جمعه ها) در دو نوبت صبح و عصر پاسخگو و پذیرای شما بیماران گرامی می باشند. افرادی که طبق تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به رادیوگرافی و فتوگرافی دارند می توانند با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر آریا مراجعه داشته باشند.
این مجموعه به دلیل مجهز بودن به جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری، حضور پرسنلی متعهد و مجرب، قرارداد با اکثر بیمه ها، فعالیت در تمامی روزهای هفته، ارائه ی طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری دندانپزشکی، … انتخاب اول بسیاری از پزشکان و بیماران محترم است. از دیگر مزایای این مرکز می توان به مجهز بودن آن به سامانه آنلاین دریافت نتایج و گزارش تصویربرداری اشاره کرد، از این رو دیگر نیازی نیست برای دریافت نتایج رادیوگرافی و فتوگرافی های خود مراجعه حضوری داشته باشید، بلکه می توانید با مراجعه به سایت مرکز که در این پروفایل نیز ثبت شده است، و با وارد کردن تنها یک کد، به رادیوگرافی و فتوگرافی های خود دسترسی داشته باشید، این امکان برای پزشکان گرامی نیز در نظر گرفته شده است که می توانند نتایج تصویربرداری بیمار خود را با مراجعه به سایت دریافت نمایند و بهترین روش درمانی را ارائه کنند.
خدمات اصلی مرکز رادیولوژی دکتر آریا شامل: رادیوگرافی اکلوزال یا OCC، رادیوگرافی بایت وینگ یا BW و رادیوگرافی پری اپیکال یا PA در رده ی رادیوگرافی های داخل دهانی، رادیوگرافی پانورامیک یا OPG، سفالومتری (لترال، خلفی- قدامی)، رادیوگرافی سینوس، رادیوگرافی مفصل تمپومندیبولار یا TMJ، سی تی اسکن سه بعدی یا CBCT، … در رده ی رادیوگرافی های خارج دهانی، و فتوگرافی می شود. تمامی این خدمات مطابق با استانداردهای جهانی و با رعایت کامل موارد ایمنی و بهداشتی ارائه می شود.
برنامه ی کاری مرکز جهت تماس و مراجعه به این شرح است: روزهای شنبه تا چهارشنبه صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰، و پنجشنبه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر ها بین ساعات ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰٫ لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده اقدام فرمایید، شماره تماس و آدرس وبسایت مرکز در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده است.
هدف پرسنل این مجموعه حفظ سلامت شما و ارائه ی بهترین خدمات تشخیصی و مراقبتی است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر نرگس آریا
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری بوشهر، آزمایشگاه بوشهر، مرکز رادیولوژی بوشهر، مرکز سونوگرافی بوشهر، مرکز ماموگرافی بوشهر، مرکز ام آر آی بوشهر، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر آریا، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر نرگس آریا
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر آریا
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر