منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر محمودی هاشمی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر محمودی هاشمی، یکی از مجهزترین مراکز تصویربرداری در شهرستان مشهد است که ارائه دهنده ی انواع خدمات رادیوگرافی دندانپزشکی (رادیوگرافی داخل دهانی، رادیوگرافی خارج دهانی، فتوگرافی) می باشد.
دکتر بی بی الهه محمودی هاشمی که از متخصصان تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۱۴۷۴۰) هستند مدیریت این مرکز را بر عهده دارند. هدف ایشان از راه اندازی این مجموعه ایجاد محیطی کاملا ایمن و مناسب جهت ارائه ی خدمات تصویربرداری دهان و فک و صورت مطابق با استانداردهای جهانی بوده است.
در این مرکز، تمامی تجهیزات به کار رفته، جزو به روز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات رادیولوژی هستند، هم چنین پرسنلی که مشغول فعالیت می باشند، دارای تجربه و مهارت لازم می باشند. شما می توانید با مراجعه به این مرکز در کوتاه ترین زمان پذیرش شده و برای انجام تصویربرداری آماده شوید. هم چنین در حین انجام تصویربرداری جهت حفظ سلامت شما مراجعین عزیز از روپوش ها و محافظ های مخصوص استفاده می شود، و تمامی مراحل تصویربرداری تحت نظر رادیولوژیست های باتجربه انجام می شود.
از مزیت های مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر محمودی هاشمی، می توان به برخورداری از سامانه آنلاین دریافت تصاویر رادیوگرافی اشاره کرد، بدین صورت که بیماران محترم بعد از آماده شدن نتایج رادیوگرافی های خود می توانند با مراجعه به سایت مرکز که در این صفحه ثبت شده، و با وارد کردن شماره همراه و یا نام کاربری خود به نتایج و تصاویر رادیوگرافی خود دسترسی داشته باشند.
و اما از میان تکنیک های ارائه شده در این مجموعه می توان به: رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی بایت وینگ و رادیوگرافی پری اپیکال، سفالومتری، رادیوگرافی مفصل تمپورو مندیبولر، رادیوگرافی سینوس، رادیوگرافی پانورامیک، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت، فتوگرافی، … اشاره کرد.
متدهای نام برده، با توجه به ناحیه مورد نیاز برای بررسی و تجویز پزشک معالج شما توسط کارشناسان رادیولوژی استفاده می شود، برای مثال در مواقعی که متخصص دندانپزشکی نیاز به بررسی دقیق تاج دندان ها و استخوان های دربرگیرنده دندان ها داشته باشد، مناسب ترین روش رادیوگرافی بایت وینگ (B.W) است که در یک کلیشه می توان تاج چند دندان روبروی هم را مورد بررسی قرار داد، از این روش بیشتر برای بررسی و تشخیص پوسیدگی های اولیه و ثانویه، جرم های بین دندانی، بیماری پریودنتال، تغییرات ایجاد شده در استخوان های کنار دندان ها، وجود اُورهنگ یا گیر اضافه کوچکی در سطح جونده دندان ها بعد از انجام ترمیم، … استفاده می شود. متد رادیوگرافی بایت وینگ یکی از روش های پرکاربرد رادیوگرافی داخل دهانی است، در این روش بیمار وسیله ای کوچک و بال مانند را بین دندان هایی که نیاز به بررسی دارند قرار می دهد، سپس با تابش اشعه ایکس به نقطه مورد نظر کار تصویربرداری انجام می شود.
شهروندان عزیزی که طبق تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام این متدهای رادیوگرافی و یا فتوگرافی دارند می توانند با هماهنگی قبلی به مرکز رادیولوژی دکتر محمودی هاشمی مراجعه داشته باشند.
راه های ارتباطی با این مرکز از جمله آدرس ایمیل، شماره تماس و آدرس وبسایت، در این صفحه درج شده، برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با پرسنل در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر بی بی الهه محمودی هاشمی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری مشهد، آزمایشگاه مشهد، مرکز رادیولوژی مشهد، مرکز سونوگرافی مشهد، مرکز ماموگرافی مشهد، مرکز ام آر آی مشهد، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر محمودی هاشمی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر بی بی الهه محمودی هاشمی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر محمودی هاشمی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر