منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر کریمی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر کریمی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر کریمی، یکی از مراکز تخصصی رادیولوژی دندانپزشکی در کرمانشاه است، که زیر نظر دکتر آتنا کریمی اداره می شود.
قابل ذکر می باشد که دکتر کریمی خود از متخصصات تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۲۸۹۱۴) هستند و این مرکز را بعد از دریافت مجوزهای لازم مطابق با استانداردهای جهانی تأسیس کرده اند.
در این مرکز طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی، و همینطور فتوگرافی ارائه می شود. تمامی خدمات تحت نظر کارشناسان رادیولوژی باتجربه و با استفاده از دستگاه های تصویربرداری پیشرفته، و با رعایت کامل موارد ایمنی و حفاظتی ارائه می شود.
افرادی که از آسیب ها، بیماری ها و ناهنجاری های دهانف فک و صورت رنج می برند و طبق تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند با خیالی آسوده به این مجموعه مراجعه داشته باشند.
پرسنل این مرکز همه روزه (غیر از روزهای تعطیل) آماده ی پذیرش شما مراجعه کنندگان گرامی می باشند، شما می توانید با مراجعه به این مرکز در کوتاه ترین زمان پذریش شده و برای انجام تصویربرداری آماده شوید. یکی از مزایای مهم مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر کریمی مجهز بودن به سامانه آنلاین دسترسی به تصاویر رادیوگرافی است، از این رو دیگر نیازی به مراجعه حضوری بیماران برای دریافت نتیجه رادیوگرافی نیست، بیماران عزیز می توانند با مراجعه به سایت مرکز و با وارد کردن شماره همراه و یا نام کاربری خود به نتایج و گزارش رادیوگرافی های خود دسترسی داشته باشند.
قابل توجه شهروندان گرامی آنچه در این مرکز ارائه می شود شامل: رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال و رادیوگرافی اکلوزال در رده ی تصویربرداری های داخل دهانی، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)، رادیوگرافی پانورامیک، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل تمپورو مندیبولر، سفالومتری، … در رده ی تصویربرداری های خارج دهانی، و فتوگرافی (داخل دهانی، خارج دهانی) می شود.
با استفاده از هر یک از تکنیک های نام برده می توان بخش و بخش هایی از فضای داخلی و خارجی دهان اعم از دندان ها، لثه، فک، مفصل گیجگاهی فکی، سینوس ها، مجرای عصبی، غدد بزاقی، بافت های صورت، جمجمه، … را مورد بررسی قرار داد و به تشخیص درست عارضه های این نواحی پرداخت. به همین دلیل بسیاری از متخصصان دندانپزشکی و جراحان فک و صورت برای داشتن تشخیصی دقیق و ارائه ی مناسب ترین راهکار درمانی از این متدها بهره می گیرند.
چنانچه نیاز به انجام تکنیک های نام برده دارید می توانید مرکز رادیولوژی دکتر کریمی را برای انجام تصویربرداری انتخاب نمایید.
راه های ارتباطی با این مجموعه در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده، لطفا برای اطلاعات بیشتر از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن ثبت شده اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر آتنا کریمی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری کرمانشاه، آزمایشگاه کرمانشاه، مرکز رادیولوژی کرمانشاه، مرکز سونوگرافی کرمانشاه، مرکز ماموگرافی کرمانشاه، مرکز ام آر آی کرمانشاه، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر کریمی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر آتنا کریمی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر کریمی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر