منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر معظم پور
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
100%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر معظم پور، یک مرکز مجهز تصویربرداری دندانپزشکی در شهرستان بهبهان است که با همت و تلاش های دکتر اعظم معظم پور تأسیس شده است. دکتر معظم پور دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (رادیولوژی) و به شماره نظام پزشکی: ۱۲۷۷۰۲ می باشند.
در کنار ایشان نیز پرسنلی با تجربه و متعهد مشغول فعالیت می باشند و انواع خدمات تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت را با رعایت پروتکل های بهداشتی و موارد ایمنی به شما بیماران عزیز ارائه می نمایند.
لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های تصویربرداری مرکز رادیولوژی دکتر معظم پور دیجیتالی بوده و در کنار دقت و کیفیت بالا در ثبت تصاویر، کمترین میزان اشعه را ساطع می کنند.
از میان خدمات اصلی این مجموعه می توان اشاره ای داشت به: بایت وینگ، پری اپیکال و اکلوزال در رده ی رادیوگرافی های داخل دهانی، پانورامیک، سفالومتری (لترال، پوستروانتریور)، واترز، گرافی TMJ (مفصل گیجگاهی- فکی)، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)، … در رده ی رادیوگرافی های خارج دهانی، و فتوگرافی.
سیستم های تصویربرداری نام برده هر یک برای بررسی قسمت و قسمت هایی از دهان، فک و صورت طراحی شده اند، و کاربرد خاص خود را دارند که استفاده از آنها بستگی به تجویز پزشک معالج شما دارد. برای مثال در شرایطی که دندانپزشک احتمال پوسیدگی بین دندانی یا بیماری های لثه ای دهد، می توان از متد رادیوگرافی بایت وینگ با نام اختصاری BW بهره گرفت. این سیستم قادر به نمایش دقیق قسمت تاج دندان ها به همراه استخوان های دربرگیرنده دندان ها می باشد از این رو بیشتر برای تشخیص پوسیدگی های دندان، جرم های بین دندانی، پوسیدگی های ثانویه، بیماری پریودنتال، اُورهنگ بعد از ترمیم دندان ها، بررسی تغییرات ایجاد شده در استخوان پیرامون دندان ها، … به کار می رود؛ یا در مواقعی که متخصص نیاز به مشاهده و بررسی دقیق ریشه دندان ها داشته باشد می توان از متد رادیوگرافی پری اپیکال (PA) کمک گرفت، این تکنیک تصویری دقیق از یک تا دو دندان به طور کامل (از تاج تا ریشه) را ثبت می کند، از این با استفاده از آن می توان هم عارضه هایی مانند پوسیدگی دندان ها، دندان های نهفته، کیست های دندانی، ضایعات بخش اپیکال دندان، … را تشخیص داد و هم به بررسی روند ریشه درمانی، ایمپلنت کردن دندان و جراحی های اپیکال پرداخت.
شهروندان گرامی که نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی دارند می توانند به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر معظم پور مراجعه داشته باشند. شما بعد از انجام رادیوگرافی خود می توانید بدون مراجعه حضوری، و تنها از طریق سایت مرکز تصاویر رادیوگرافی خود را دریافت نمایید. این امکان برای پزشکان محترم نیز در نظر گرفته شده است، تا بتوانند به نتایج و گزارش رادیوگرافی بیماران خود دسترسی داشته باشند.
پرسنل این مجموعه همه روزه (شنبه تا پنجشنبه) در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳، و نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما بیماران گرامی می باشند.
لطفا برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود از طریق راه های ارتباطی ثبت شده اقدام فرمایید. شماره تلفن های مرکز در این صفحه درج شده، می توانید برای ارتباط با پرسنل مجموعه با این شماره ها تماس حاصل فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر اعظم معظم پور
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری بهبهان، آزمایشگاه بهبهان، مرکز رادیولوژی بهبهان، مرکز سونوگرافی بهبهان، مرکز ماموگرافی بهبهان، مرکز ام آر آی بهبهان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر معظم پور، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر اعظم معظم پور
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر معظم پور
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر