منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر بیاتی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر بیاتی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر بیاتی، یکی از برترین مراکز تصویربرداری دندانپزشکی در استان خوزستان است که نزدیک به چند سال است انواع خدمات تخصصی رادیولوژی از قبیل رادیوگرافی های داخل دهانی، رادیوگرافی های خارج دهانی و فتوگرافی را به بیماران عزیز ارائه می کند.
قابل ذکر می باشد که دکتر سهیلا بیاتی، که دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۸۷۶۶۱) می باشند مدیریت این مجموعه را بر عهده دارند. دکتر بیاتی این مرکز را بعد از دریافت تأییدیه ها و مجوزهای لازم در شهرستان دزفول افتتاح کردند.
مزیت مرکز رادیولوژی دکتر بیاتی، در تجهیزات پیشرفته تصویربرداری آن، فعالیت پرسنلی با تجربه و متعهد در این مجموعه، فعالیت در تمامی ایام هفته (غیر از جمعه ها)، قرارداد با اکثر بیمه ها، مجهز بودن به سامانه ای آنلاین برای دسترسی به تصاویر رادیوگرافی، و… می باشد. از این رو بسیاری از پزشکان محترم و بیماران عزیز این مرکز را برای انجام تصویربرداری انتخاب می کنند.
در این مرکز تکنیک های مختلف تصویربرداری دندانپزشکی از جمله: رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، سفالومتری (لترال، پوستروانتریور)، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی، رادیوگرافی سینوس ها، رادیوگرافی پانورامیک، توموگرافی سه بعدی فک و صورت، و… قابل ارائه می باشد.
با استفاده از تکنیک های نام برده می توان بررسی دقیقی از تمامی نواحی داخلی و خارجی دهان از جمله دندان ها، لثه، سینوس ها، غدد بزاقی، مجرای عصبی، مندیبول (فک پایین)، ماگزیلا (فک بالا)، مفصل فکی، ناحیه صورت، جمجمه، … داشت و به تشخیص درست عارضه های این نواحی پرداخت، هم چنین متخصصان می توانند با استفاده از گزارش این رادیوگرافی ها، مناسب ترین راهکار درمانی را به کار بگیرند.
در صورتی که دندانپزشک و جراح شما نیز انجام متدهای مختلف تصویربرداری دهان و فک و صورت را برایتان تجویز کرده است می توانید با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر بیاتی مراجعه داشته باشید.
پرسنل این مجموعه روزهای شنبه تا پنجشنبه بین ساعات ۸:۳۰ صبح الی ۸:۳۰ شب را در خدمت شما مراجعه کنندگان عزیز می باشند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با پرسنل مرکز از طریق راه های ارتباطی درج شده (شماره تماس) در ارتباط باشید. هم چنین افرادی که قبلا برای انجام رادیوگرافی به این مرکز مراجعه داشته اند می توانند با مراجعه به سایت و وارد کردن تنها یک کد، نتایج تصویربرداری های خود را دریافت نمایند، هم چنین پزشکان محترم نیز می توانند از طریق سایت مرکز و با وارد کردن شماره ی نظام پزشکی خود به تصاویر رادیوگرافی بیماران خود دسترسی داشته باشند.
هدف مدیر و پرسنل این مجموعه ارائه ی بهترین و دقیق ترین خدمات تشخیصی و رضایت شما از کیفیت خدمات ارائه شده می باشد.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سهیلا بیاتی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری دزفول، آزمایشگاه دزفول، مرکز رادیولوژی دزفول، مرکز سونوگرافی دزفول، مرکز ماموگرافی دزفول، مرکز ام آر آی دزفول، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر بیاتی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر سهیلا بیاتی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر بیاتی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر