منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر اسماعیلی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

100%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر اسماعیلی، یک مرکز تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت در تبریز است که زیر نظر دکتر فرزاد اسماعیلی گاوگانی اداره می شود.
قابل ذکر است که دکتر اسماعیلی گاوگانی، دانشیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی) و متخصص پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۸۵۱۴۱) هستند.
مجموعه رادیولوژی دکتر اسماعیلی هم اکنون ارائه دهنده ی انواع خدمات تصویربرداری دندانپزشکی از جمله رادیوگرافی های داخل دهانی (رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال)، رادیوگرافی های خارج دهانی (رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری، رادیوگرافی سینوس و جمجمه، رادیوگرافی مفصل فکی- گیجگاهی، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت، …) و فتوگرافی. با بهره گیری از متدهای نام برده می توان تمامی قسمت های داخلی و خارجی دهان (دندان، لثه، سینوس ها، غدد بزاقی، مجرای عصبی، فک، مفصل گیجگاهی- فکی، بافت های صورت، جمجمه، …) که با چشم قابل مشاهده نیستند را مورد بررسی قرار داد، و تشخیص دقیقی از عارضه های این قسمت ها داشت.
تمامی خدمات اشاره شده با استفاده از دستگاه های تصویربرداری پیشرفته و دیجیتالی، و زیر نظر رادیولوژیست های کاملا حرفه ای انجام می شود، پس شما می توانید با خیالی آسوده جهت انجام رادیوگرافی و فتوگرافی به مرکز رادیولوژی دکتر اسماعیلی مراجعه داشته باشید.
یکی از مزیت های این مرکز، مجهز بودن آن به سامانه آنلاین برای دسترسی به تصاویر رادیوگرافی است، از این دیگر نیازی به مراجعه حضوری شما برای دریافت نتایج رادیوگرافی نیست، بلکه می توانید به سایت مرکز مراجعه کرده و در کادر مربوطه با وارد کردن کردن شماره همراه یا نام کاربری خود به گزارش تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشید.
افرادی که از عارضه های دهان، فک و صورت رنج می برند و براساس تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی دارند، می توانند مجموعه رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر اسماعیلی را برای انجام تصویربرداری انتخاب کنند.
پرسنل این مجموعه همه روزه (غیر از جمعه ها) آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما بیماران عزیز می باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن درج شده اقدام فرمایید.
هم چنین عزیزانی که قبلا برای انجام رادیوگرافی و فتوگرافی به این مجموعه مراجعه داشته اند می توانند با وارد کردن شماره موبایلی که به مرکز اعلام کرده اند و یا نام کاربری خود به نتایج و گزارش تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشند.
هدف پرسنل این مجموعه ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی در حیطه رادیولوژی، و حفظ سلامت شما است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر فرزاد اسماعیلی گاوگانی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تبریز، آزمایشگاه تبریز، مرکز رادیولوژی تبریز، مرکز سونوگرافی تبریز، مرکز ماموگرافی تبریز، مرکز ام آر آی تبریز، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اسماعیلی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر فرزاد اسماعیلی گاوگانی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر اسماعیلی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر