منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت مشیردوانی
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت مشیردوانی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت مشیردوانی، یکی از مراکز تصویربرداری دندانپزشکی در بندرعباس است که با همت و تلاش های دکتر فریده نوذری مشتقین (شماره نظام پزشکی: ۱۳۶۵۳۴) و دکتر نازنین ارباب زادگان هاشمی (شماره نظام پزشکی: ۱۲۱۴۷۹) راه اندازی شده است.
قابل ذکر می باشد که دکتر نوذری مشتقین و دکتر ارباب زادگان هاشمی از متخصصان تصویربرداری دهان و فک و صورت (رادیولوژی) هستند و مانند دیگر متخصصان این شاخه از دندانپزشکی کاملا با اجرای انواع روش های تصویربرداری از دهان و فک و صورت، راه های مراقبتی در برابر اشعه ساطع شده از دستگاه های رادیولوژی، تفسیر تصاویر رادیوگرافی و همینطور تهیه گزارش برای ارجاع به متخصصان آشنایی دارند.
مرکز رادیولوژی مشیردوانی، با تجهیزات به روز و پیشرفته تصویربرداری مجهز شده است، مزیت این دستگاه ها علاوه بر خروجی دقیق تر، در کاهش میزان دوز تابشی آنهاست. با این حال تمامی موارد ایمنی و حفاظتی در این مرکز توسط پرسنل رعایت می شود، و در اختیار تمامی بیماران عزیز روپوش ها و محافظ های مخصوص قرار می گیرد، افرادی که نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی دارند می توانند با خیالی آسوده به این مرکز مراجعه داشته باشند.
پرسنل این مجموعه همگی دارای مهارت و تجربه لازم می باشند، و همه روزه (غیر از روزهای تعطیل) آماده ی پذیرش و ویزیت شما مراجعین گرامی می باشند. برنامه کاری این مرکز به طور دقیق شامل روزهای شنبه تا پنجشنبه در دو نوبت صبح (۹ الی ۱۳) و نوبت عصر (۱۶ الی ۲۱) می شود.
از میان خدمات اصلی این مجموعه می توان اشاره ای داشت به:
– رادیوگرافی های داخل دهانی: پری اپیکال (P.A)، بایت وینگ (B.W)، اکلوزال (OCC)
– رادیوگرافی های خارج دهانی: پانورامیک (OPG)، سفالومتری، واترز، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (T.M.J)، سی تی اسکن سه بعدی دهان و فک و صورت (CBCT)، …
– فتوگرافی (داخل دهانی/ خارج دهانی)
متدهای نام برده هر یک دارای کاربرد خاص خود هستند و برای تصویربرداری از قسمت ها و قسمت هایی از دهان، فک و صورت به کار می روند. برای مثال رادیوگرافی واترز قادر به نمایش سینوس های صورت و بینی، و هم چنین بافت های صورت می باشد، از این رو برای تشخیص بیماری های سینوس و تروماهای صورت مانند شکستگی استخوان های گونه و بینی به کار می رود، و یا رادیوگرافی اکلوزال می تواند تصویری از یک ردیف دندان ها به همراه طاق یا کف دهان در اختیار متخصصان قرار دهد، به همین دلیل بیشتر جهت بررسی روند رشد دندان های شیری کودکان، تشخیص سنگ های بزاقی، دندان های نهفته، ناهنجاری های مادرزادی مانند شکاف کام، … به کار می رود.
شهروندان عزیز جهت بهره مندی از خدمات نام برده می توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه در ساعات ذکر شده به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت مشیردوانی مراجعه داشته باشند، این مرکز با اکثر بیمه ها از جمله بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح طرف قرارداد است.
شما می توانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود از طریق شماره تلفن های ثبت شده در این صفحه اقدم فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر فریده نوذری مشتقین، دکتر نازنین ارباب زادگان هاشمی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری بندرعباس، آزمایشگاه بندرعباس، مرکز رادیولوژی بندرعباس، مرکز سونوگرافی بندرعباس، مرکز ماموگرافی بندرعباس، مرکز ام آر آی بندرعباس، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت مشیردوانی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، مشیردوانی، دکتر فریده نوذری مشتقین، دکتر نازنین ارباب زادگان هاشمی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت مشیردوانی
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر