منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت نورا
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر میربیگی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نورا، از جمله مراکز مجهز و پیشرفته تصویربرداری است که نزدیک به چند سال است انواع خدمات رادیوگرافی و فتوگرافی در شاخه دندانپزشکی را به هموطنان گرامی عرضه می کند.
دکتر گلاره مجیدی که دارای بورد تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۱۷۰۲۱) بنیانگذار و مدیر این مجموعه هستند. در کنار ایشان نیز تعدادی از افراد کار آزموده و مجرب در حال فعالیت می باشند و سعی در ارائه ی خدماتی دقیق به شما مراجعین گرامی دارند.
این مرکز دارای به روزترین دستگاه ها و سیستم های تصویربرداری است، مزیت این دستگاه ها علاوه بر دقت و کیفیت بالاتر در ثبت تصویر، در کاهش میزان اشعه ساطع شده است، با این حال ما این اطمینان را به شما می دهیم که در این مرکز تمامی موارد بهداشتی و ایمنی رعایت می شود، و تمامی بیماران عزیز به هنگام انجام تصویربرداری از روپوش ها و محافظ های مخصوص استفاده می کنند.
هم چنین تمامی مراحل تصویربرداری زیر نظر رادیولوژیست های حرفه ای انجام می شود، شما با مراجعه به این مرکز، در سریع ترین زمان پذیرش و برای انجام تصویربرداری آماده می شوید، هم چنین در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید نتایج تصویربرداری های خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق سایت مرکز دریافت نمایید. بدین صورت که وارد سایت مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نورا (درج شده در کادر مربوط به اطلاعات تماس) شده و در کادر مربوط به “ویژه مراجعین” کد مخصوص خود را وارد کرده و گزارش رادیوگرافی های خود را دریافت می کنید، پزشک معالج شما نیز قادر خواهد بود با مراجعه به سایت و از بخش “ویژه پزشکان” با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود، به تصاویر رادیوگرافی شما دسترسی داشته باشد.
قابل ذکر می باشد که در حال حاضر، پرسنل مرکز رادیولوژی نورا همه روزه (غیر از جمعه ها و تعطیلات رسمی) از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب را آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما هموطنان گرامی می باشند. هم چنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن های ثبت شده در این صفحه با پرسنل مرکز در ارتباط باشید.
و اما خدمات اصلی مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نورا شامل:
رادیوگرافی اکلوزال/ OCC
رادیوگرافی بایت وینگ/ BW
رادیوگرافی پری اپیکال/ PA
رادیوگرافی پانورامیک/ OPG
سفالومتری (خلفی- قدامی، لترال)
رادیوگرافی واترز
رادیوگرافی مفصل تمپومندیبولار/ TMJ
سی تی اسکن سه بعدی/ CBCT
فتوگرافی
و… می شود.
عزیزانی که براساس تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی دارند می توانند با ما در ارتباط باشند. هدف ما ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی جهت حفظ سلامت دهان و فک و صورت شما می باشد، با ما در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر گلاره مجیدی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نورا، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، نورا، دکتر گلاره مجیدی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت نورا
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر