منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر نبوی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

0%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر نبوی، از جمله مراکز تخصصی تصویربرداری دندانپزشکی در شهر ساری است که طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی را به مراجعین گرامی ارائه می کند.
مدیریت این مجموعه بر عهده ی دکتر زینب السادات نبوی امرئی (متخصص پرتونگاری دهان و فک و صورت، شماره نظام پزشکی: ۱۳۵۲۱۳) است. دکتر نبوی امرئی این مرکز را با هدف فراهم آوردن محیطی ایمن جهت ارائه ی خدمات تشخیصی دقیق در حیطه رادیولوژی دندانپزشکی تأسیس کرده اند.
در حال حاضر در این مجموعه پرسنلی باتجربه و متعهد در حال فعالیت می باشند و همه روزه (غیر از روزهای تعطیل) آماده ی پذیرش شما بیماران عزیز می باشند.
افرادی که با هر گونه بیماری، آسیب دیدگی و ناهنجاری دهان و فک و صورت مواجه هستند و براساس تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند به این مرکز مراجعه داشته باشند.
مزیت این مجموعه، در تجهیزات پیشرفته تصویربرداری آن است، که هم دارای خروجی دقیق و باکیفیت تر هستند و هم اشعه با حداقل دوز را ساطع می کنند. با این حال برای حفظ سلامت شما و رعایت کامل موارد ایمنی و حفاظتی، در اختیار تمامی بیماران عزیز، لباس ها و روپوش های مخصوص قرار می گیرد.
از میان تکنیک های مختلف تصویربرداری دندانپزشکی که در مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر نبوی ارائه می شود، می توان اشاره ای داشت به: گرافی پری اپیکال یا PA، گرافی بایت وینگ یا BW، گرافی اکلوزال یا OCC، گرافی مفصل فکی- گیجگاهی یا TMJ، سفالومتری، گرافی سینوس ها، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت یا CBCT، فتوگرافی، و غیره.
متدهای نام برده هر یک قادر به تصویربرداری از قسمت هایی از نسوج نرم و سخت دهان و فک و صورت می باشند، و استفاده از آنها بستگی به تجویز پزشک معالج شما دارد، برای مثال در شرایطی که متخصص نیاز به بررسی دقیق تمامی دندان ها به همراه فک بالا و پایین داشته باشد می توان از متد رادیوگرافی پانورامیک که یکی از متدهای پرکاربرد تصویربرداری خارج دهانی است، کمک گرفت. با استفاده از این روش می توان با دقت بیشتری به تشخیص دندان های عقل نهفته و سایر دندان های اضافی، ریشه یابی علن دردهای دندانی، ناهنجاری های رشدی و تکاملی، تومورهای فکی، تروماهای فک، اختلالات مفصل TMJ، ضایعات بزاقی، … پرداخت و روند طرح های درمانی مانند ارتودنسی و کاشت ایمپلنت را مورد بررسی قرار داد؛ و یا مواقعی که متخصص احتمال بروز پوسیدگی دندان یا بیماری های لثه ای دهد می توان از متد رادیوگرافی بایت وینگ که جزو متدهای تصویربرداری داخل دهانی است بهره گرفت، از این تکنیک بیشتر جهت تشخیص پوسیدگی های اولیه و ثانویه، جرم های بین دندانی، بیماری های پریودنتال، اُورهنگ در تاج دندان، تغییرات ایجاد شده در استخوان پیرامون دندان ها، و… استفاده می شود.
مرکز رادیولوژی دکتر نبوی هم اکنون با سابقه ی چند سال فعالیت درخشان در حیطه ی رادیولوژی دهان و فک و صورت در خدمت شما متخصصان و بیماران عزیز می باشد.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس و یا آدرس ایمیل ثبت شده با پرسنل در ارتباط باشید. هم چنین افرادی که قبلا جهت انجام رادیوگرافی و فتوگرافی به این مرکز مراجعه داشته اند، می توانند با مراجعه به سایت مرکز و با وارد کردن شماره موبایل و یا نام کاربری خود به گزارش تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر زینب السادات نبوی امرئی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری ساری، آزمایشگاه ساری، مرکز رادیولوژی ساری، مرکز سونوگرافی ساری، مرکز ماموگرافی ساری، مرکز ام آر آی ساری، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر نبوی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر زینب السادات نبوی امرئی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر نبوی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر