منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر خسروی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر خسروی، اولین و تنها مرکز تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت در شاهین شهر است که توسط دکتر نگین خسروی راه اندازی شده است.
قابل ذکر می باشد که دکتر خسروی عضو هیأت علمی دانشگاه و دارای بورد تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۳۷۰۵۸) می باشند و تا به امروز در کنار تدریس در دانشگاه، خدمات مراقبتی و تشخیصی بسیاری را به شهروندان گرامی ارائه کرده اند.
مزیت مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر خسروی، برخورداری از تجهیزات تمام دیجیتال با بالاترین میزان کیفیت و کمترین میزان اشعه ایکس، فعالیت پرسنلی متعهد و مجرب، فعالیت در تمامی ایام هفته (غیر از جمعه ها) از صبح تا شب به طور یکسره، قرارداد با اکثر بیمه ها، قابلیت مشاده آنلاین رادیوگرافی ها و کلیشه ها (PACS) هم توسط پزشکان و هم بیماران گرامی، و… می باشد. به همین دلیل بسیاری از پزشکان، بیماران خود را جهت انجام رادیوگرافی و فتوگرافی به این مجموعه ارجاع می دهند.
مرکز رادیولوژی دکتر خسروی هم اکنون ارائه دهنده ی خدمات مختلفی از جمله: رادیوگرافی پری اپیکال (PA)، رادیوگرافی بایت وینگ (BW)، رادیوگرافی اکلوزال (OCC)، رادیوگرافی پانورامیک (OPG)، لترال سفالومتری، سفالومتری PA، سی تی اسکن سه بعدی دهان، فک، صورت، سر و گردن (CBCT)، رادیوگرافی مفصل تمپورو مندیبولر (TMJ)، ، سونوگرافی استخوان بینی (Nasal Bone)، رادیوگرافی کندیل و گردن (Reverse Town)، رادیوگرافی استخوان های صورت (SMV)، رادیوگرافی سینوس های فرونتال (Caldwell)، رادیوگرافی سینوس های پارانازال (Waters)، رادیوگرافی بافت های گلو و پشت بینی (Adenoid)، فتوگرافی، و… می باشد.
در صورتی که شما نیز براساس تجویز و تشخیص دندانپزشک و جراح خود نیاز به انجام تکنیک های نام برده دارید، می توانید با اطمینان خاطر مجموعه رادیولوژی دکتر خسروی را برای انجام تصویربرداری انتخاب نمایید. مدیر و پرسنل مرکز روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب را در پاسخگو و پذیرای شما بیماران گرامی می باشند.
لازم به ذکر است که این مرکز با اکثر بیمه ها از جمله: بیمه تأمین اجتماعی، خدمات درمانی (سلامت)، نیروهای مسلح، بیمه بازنشستگان شرکت نفت، بیمه بانک ملی، بانک ملت، بانک تجارت، بانک سپه، بانک صادرات، بیمه دانا، سینا، بیمه SOS (کمک رسان ایران)، بیمه دی و آسیا طرف قرارداد است.
می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن و آدرس ایمیل ثبت شده با پرسنل مرکز در ارتباط باشید، هم چنین برای دسترسی به گزارش و نتایج تصویربرداری های خود می توانید به سایت مرکز مراجعه کرده و در بخش مربوطه شماره همراه (موقع پذیرش به پرسنل اعلام کرده اید) و یا نام کاربری خود را وارد کرده و تصاویر رادیوگرافی یا فتوگرافی تان را دریافت نمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر نگين خسروی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری شاهین شهر، آزمایشگاه شاهین شهر، مرکز رادیولوژی شاهین شهر، مرکز سونوگرافی شاهین شهر، مرکز ماموگرافی شاهین شهر، مرکز ام آر آی شاهین شهر، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر خسروی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر نگين خسروی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر خسروی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر