منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر صحافی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر صحافی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر صحافی، یکی از مجهزترین مراکز تصویربرداری دندانپزشکی در تهران است که زیر نظر دکتر سیداحمدرضا صحافی اداره می شود. دکتر صحافی این مجموعه را بعد از اخذ مجوزها و تأییدیه های لازم راه اندازی کردند و تا به امروز طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی های داخل دهانی، خارج دهانی و فتوگرافی را به هموطنان گرامی ارائه کرده اند. لازم به ذکر است که دکتر صحافی خود از متخصصان تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۱۹۵۳۶) و دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران می باشند.
شما می توانید با مراجعه به مرکز رادیولوژی دکتر صحافی زیر نظر کارشناسان مجرب رادیولوژی و با استفاده از جدیدترین و مجهزترین دستگاه های تصویربرداری از انواع خدمات تصویربرداری اعم از گرافی پری اپیکال (PA)، گرافی بایت وینگ (BW) و گرافی اکلوزال (OCC) در رده ی رادیوگرافی های داخلی دهان، گرافی پانورامیک (OPG)، گرافی مفصل فکی- گیجگاهی (TMJ)، سفالومتری لترال، سفالومتری پوستروانتریور، گرافی سینوس ها، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)، … در رده ی رادیوگرافی های خارجی دهان، فتوگرافی، و… بهره مند شوید.
با کمک هر یک از متدهای تصویربرداری نام برده می توان بررسی دقیقی از نسوج سخت و نرم نواحی دهان، فک و صورت داشت، و با اطمینان به تشخیص عارضه های مرتبط با دندان ها، لثه، مجرای عصبی، سینوس ها، مجرای تنفسی، غدد بزاقی، فک، مفصل فکی، استخوان های صورت و جمجمه، و… پرداخت. به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان دندانپزشکی و جراحان فک و صورت قبل از ارائه ی طرح های درمانی از این تکنیک ها بهره می گیرند، تا درصد خطا درمان را کاهش دهند، و بهترین و مناسب ترین راهکار درمانی را ارائه نمایند.
چنانچه شما نیز براساس تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی دارید، می توانید با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر صحافی مراجعه داشته باشید.
مدیر و پرسنل این مرکز همه روزه از شنبه تا پنجشنبه آماده ی پذیرش و ویزیت شما مراجعین گرامی می باشند، شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مرتبط با مرکز تماس گرفته و یا از طریق آدرس ایمیل درج شده در این صفحه با پرسنل مرکز در ارتباط باشید.
لازم به ذکر است که مدیر و پرسنل این مجموعه برای رفاه حال شما، سامانه ای آنلاین برای مشاهده تصاویر رادیوگرافی بیماران را در نظر گرفته اند، تا بتوانید به راحتی به به نتایج و گزارش تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشید. برای این کار کافیست وارد سایت مرکز شده و با وارد کردن شماره موبایل و یا نام کاربری تان تصاویر رادیوگرافی و یا فتوگرافی خود را مشاهده فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر احمدرضا صحافی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر صحافی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر احمدرضا صحافی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر صحافی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر