منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر لطفعلی زاده
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر لطفعلی زاده
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر لطفعلی زاده، بزرگ ترین و مجهزترین مرکز تخصصی تصویربرداری دندانپزشکی در بجنورد است که توسط دکتر محمدحسن لطفعلی زاده راه اندازی شده است.
دکتر لطفعلی زاده دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۴۳۱۸۳) می باشند و مدتی را به عنوان هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده دندان پزشکی) فعالیت داشتند.
در کنار ایشان ‌و در این مرکز در حال حاضر پرسنلی کار آزموده و متعهد در حال فعالیت می باشند و سعی در ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی را به شما مراجعین کرامی دارند.
مرکز رادیولوژی دکتر لطفعلی زاده به دلیل برخورداری از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری دیجیتال، حضور کارشناسان رادیولوژی مجرب، کیفیت و سرعت بالا در ارائه ی خدمات، فعالیت در تمامی ایام هفته (غیر از جمعه ها)، مجهز بودن به سیستم مشاهده آنلاین تصاویر، قرارداد با اکثر بیمه های پایه، و… انتخاب بسیاری از پزشکان و بیماران عزیز است.
در این مجموعه طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی داخل دهانی، خارج دهانی و فتوگرافی از جمله: رادیوگرافی بایت وینگ/ BW، رادیوگرافی اکلوزال/ Occlusal، رادیوگرافی پری اپیکال/ PA، رادیوگرافی پانورامیک/ OPG با بهره مندی از جدیدترین نسل سنسورهای پانورامیک، سفالومتری لترال، سفالومتری PA، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل تمپومندیبولار/ TMJ، سی تی اسکن سه بعدی/ CBCT، فتوگرافی، و… ارائه می شود.
با کمک هر یک از تکنیک های نام برده می توان به مشاهده ی تمامی نسوج داخلی و خارجی دهان که به راحتی و با چشم قابل مشاهده و بررسی نیستند پرداخت، هم چنین با کمک متدهای مختلف رادیولوژی دندانپزشکی می توان تشخیص درستی از ناهنجاری ها، آسیب ها و بیماری های دندان، لثه، سینوس ها، مجرای عصبی، مجرای هوایی، غدد بزاقی، فک، مفصل فکی، استخوان های ناحیه صورت و جمجمه، … داشت. به همین دلیل بسیاری از جراحان و دندانپزشکان گرامی از این متدها بهره می گیرند تا علاوه بر تشخیص بدون خطا، مناسب ترین راهکار درمانی را نیز ارائه نمایند.
شهروندان گرامی که براساس تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی و یا فتوگرافی دارند می توانند با اطمینان خاطر به این مجموعه مراجعه داشته باشند.
کادر مجرب این مرکز روزهای شنبه تا پنجشنبه در دو نوبت صبح (۹:۳۰ الی ۱۳) و نوبت عصر (۱۶ الی ۲۱) پاسخگو و پذیرای شما بیماران عزیز می باشند.
شما می توانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود با پرسنل این مرکز از طریق شماره تلفن و آدرس ایمیل درج شده در ارتباط باشید.
هم چنین افرادی که قبلا در این مجموعه رادیوگرافی انجام داده اند با مراجعه به وبسایت مرکز (ثبت شده در کادر مربوط به اطلاعات تماس) می توانند به گزارش تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشند.
علاوه بر بیماران، این امکان برای همکاران و اساتید گرامی نیز در نظر گرفته شده است، تا بتوانند هم از طریق سایت، هم اپلیکیشن موبایل (لینک نصب داخل وبسایت موجود است)، ربات تلگرام و هم چنین اس ام اس نتایج تصویربرداری بیماران خود را دریافت نمایند.
هدف مدیر و پرسنل این مرکز ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی مطابق با استانداردهای جهانی، به منظور حفظ سلامت دهان و فک و صورت شما است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر محمدحسن لطفعلی زاده
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری بجنورد، آزمایشگاه بجنورد، مرکز رادیولوژی بجنورد، مرکز سونوگرافی بجنورد، مرکز ماموگرافی بجنورد، مرکز ام آر آی بجنورد، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر لطفعلی زاده، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر محمدحسن لطفعلی زاده
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر لطفعلی زاده
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر