منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر اعتمادی
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر اعتمادی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اعتمادی، از جمله مراکز تخصصی رادیولوژی در اصفهان است، که نزدیک به چند سال است انواع خدمات تصویربرداری در شاخه ی دندانپزشکی را به مردم عزیز ارائه می کند. قابل ذکر می باشد که دکتر شهاب اعتمادی بروجنی مؤسس و مدیر این مجموعه هستند.
دکتر اعتمادی بروجنی، دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۸۱۹۶۰) می باشند و این مرکز را بعد از اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی کردند.
در حال حاضر در این مجموعه، انواع خدمات رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی ارائه می شود، تمامی تکنیک های تصویربرداری نیز با بهره گیری از دستگاه های رادیولوژی دیجیتالی و کاملا پیشرفته انجام می شود. مزیت این دستگاه ها، خطای کمتر در ثبت تصویر، و کاهش میزان دوز تابشی اشعه است، با این حال برای حفظ سلامت مراجعین محترم، در اختیار تمامی آنها روپوش ها و محافظ های مخصوص قرار می گیرد تا در حین انجام تصویربرداری استفاده نمایند.
افرادی که از بیماری ها و مشکلات دهان، فک و صورت رنج می برند و برای آنها انجام رادیوگرافی تجویز شده است، می توانند با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر اعتمادی مراجعه داشته باشند.
مزیت این مجموعه، علاوه بر تجهیزات به روز و پیشرفته تصویربرداری آن، در حضور پرسنلی مجرب و متعهد، قرارداد با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی، برخورداری از سامانه آنلاین دسترسی به تصاویر رادیوگرافی، … است. از این رو افرادی بسیاری روزانه برای انجام تصویربرداری های تخصصی دندانپزشکی به این مرکز مراجعه دارند. شما می توانید با مراجعه به این مرکز، در سریع ترین زمان پذیرش شده و برای انجام تصویربرداری آماده شوید، تمامی خدمات تصویربرداری با رعایت پروتکل های بهداشتی و موارد ایمنی ارائه می شود، هم چنین در کوتاه ترین زمان می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق سایت مرکز به نتایج رادیوگرافی های خود دسترسی داشته باشید.
قابل توجه شهروندان گرامی، خدمات اصلی مرکز رادیولوژی دکتر اعتمادی به شرح زیر است:
– رادیوگرافی های داخل دهانی: رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی پری اپیکال
– رادیوگرافی های خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری لترال، سفالومتری پوستروانتریور، رادیوگرافی سینوس و جمجمه، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی، …
– رادیوگرافی های سه بعدی: سی تی اسکن دهان و فک و صورت با نام اختصاری CBCT
هر یک از این روش ها، کاربرد خاص خود را دارد، و برای تصویربرداری از قسمت هایی از دهان، فک و صورت طراحی شده است. برای مثال رادیوگرافی بایت وینگ با نام اختصاری BW که یکی از روش های رایج و پرکاربرد رادیوگرافی داخل دهانی است، با توجه به نمایش یک تا چند دندان روبروی هم از ردیف های عقب مناسب برای تشخیص پوسیدگی های دندانی (اولیه، ثانویه)، بیماری های لثه ای، تغییر در استخوان های پیرامونی دندان، اُورهنگ (گیر اضافه کوچک در سطح دندان بعد از ترمیم)، و… است، و یا سفالومتری که به دو صورت نیم رخ و تمام رخ انجام می شود با توجه به نمایش بافت های صورت و دهان اعم از بافت های سخت و نرم، مناسب برای بررسی ارتباط بین بافت ها، تشخیص ناهنجاری ها و یا عدم تقارن در صورت، و بررسی روند طرح درمانی ارتودنسی است.
بیماران عزیز در صورت تمایل به مراجعه به این مجموعه، می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه، در دو نوبت صبح (۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰) و نوبت عصر (۱۵ الی ۲۰) به آدرس ثبت شده مراجعه داشته باشند.
هم چنین عزیزانی که قبلا برای انجام تصویربرداری به این مجموعه مراجعه داشته اند، می توانند با مراجعه به وبسایت مرکز، و با وارد کردن تنها یک کد در قسمت “ویژه مراجعین” رادیوگرافی های خود را دریافت نمایند، هم چنین پزشکان گرامی نیز می توانند از طریق سایت، و با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود در قسمت “ورود پزشکان” به گزارش رادیوگرافی های بیماران خود دسترسی داشته باشند.
لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مرکز که در کادر مربوط به اطلاعات تماس درج شده است تماس بگیرید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر شهاب اعتمادی بروجنی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری اصفهان، آزمایشگاه اصفهان، مرکز رادیولوژی اصفهان، مرکز سونوگرافی اصفهان، مرکز ماموگرافی اصفهان، مرکز ام آر آی اصفهان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اعتمادی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر شهاب اعتمادی بروجنی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر اعتمادی
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر