منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر حسینی نسب
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر حسینی نسب
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر حسینی نسب، یکی از مراکز تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت در تهران است که زیر نظر دکتر سارا حسینی نسب اداره می شود. دکتر حسینی نسب خود از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۲۱۲۱۰) هستند و کاملا با اجرای انواع تکنیک های تصویربرداری دهان و فک و صورت اعم از داخل دهانی، خارج دهانی، دو بعدی و سه بعدی، عارضه های شایع دهان، فک و صورت، و تفسیر تصاویر رادیوگرافی آشنایی داشته و تمامی موارد حفاظتی در برابر پرتوهای دستگاه های رادیولوژی را به کار می گیرند تا خدماتی ایمن و دقیق به بیماران عزیز ارائه شود. این مرکز کاملا با دستگاه های تصویربرداری مدرن و پیشرفته مجهز شده است، هم چنین پرسنلی که در این مجموعه فعالیت می کنند دارای تجربه و مهارت لازم می باشند. بیماران عزیز می توانند با اطمینان خاطر برای انجام انواع رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر حسینی نسب مراجعه داشته باشند. پرسنل مرکز همه روزه از شنبه تا پنجشنبه را آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما مراجعین گرامی می باشند. شما می توانید با مراجعه به این مجموعه از خدماتی به شرح زیر بهره مند شوید:
– رادیوگرافی بایت وینگ (BW)
– رادیوگرافی اکلوزال (OCC)
– رادیوگرافی پری اپیکال (PA)
– رادیوگرافی پانورامیک (OPG)
– سفالومتری لترال
– سفالومتری پوستروانتریور
– رادیوگرافی واترز
– سی تی اسکن سه بعدی دهان و فک و صورت (CBCT)
– رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (TMJ)
با بهره گیری از متدهای نام برده می توان مشاهده و ارزیابی دقیق تری از بافت های داخلی و خارجی دهان از جمله دندان ها، مجرای عصبی، لثه، سینوس ها، غدد بزاقی، فک بالا و پایین، مفصل فکی، استخوان های صورت، جمجمه، و… داشت و چنانچه آسیب دیدگی، بیماری و ناهنجاری وجود دارد بدون کوچک ترین خطا آن را تشخیص داده و جهت درمان آن با مناسب ترین راهکار درمانی اقدام کرد. از این رو بسیاری از جراحان و دندانپزشکان در طی فرآیند تشخیص و درمان از این متدها بهره می گیرند. در صورتی که شما نیز براساس تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام این تکنیک ها دارید می توانید مرکز رادیولوژی دکتر حسینی نسب را برای انجام تصویربرداری انتخاب نمایید. یکی از مزیت های این مجموعه برخورداری آن از سامانه ی آنلاین مشاهده و دریافت تصاویر رادیوگرافی است که کار را هم برای بیماران و هم پزشکان محترم راحت کرده است. بیماران عزیز می توانند با مراجعه به سایت مرکز که در این پروفایل موجود است، و با وارد کردن تنها یک کد به تصاویر رادیوگرافی خود دسترسی داشته باشند، همکاران گرامی نیز قادر خواهند بود با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود گزارش رادیوگرافی بیمارانشان را دریافت نمایند. قابل توجه بیماران عزیز، برنامه ی کاری پرسنل مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر حسینی نسب شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۹ صبح تا ۸:۳۰ شب، و پنجشنبه ها از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر می شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن هایی که در این صفحه درج شده است، تماس حاصل فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سارا حسینی نسب
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر حسینی نسب، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر سارا حسینی نسب
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر حسینی نسب
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر