منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت الماس
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت الماس
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت الماس، یکی از بهترین مراکز تصویربرداری در تهران است که به طور تخصصی ارائه دهنده ی خدمات رادیوگرافی از دهان و فک و صورت می باشد. مدیریت این مرکز بر عهده ی دکتر مهسا جمشیدی (شماره نظام پزشکی: ۱۲۰۷۷۶) است، که ایشان خود از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (رادیولوژی) می باشند و مانند دیگر متخصصان این شاخه از دندانپزشکی با اجرای انواع روش های تصویربرداری از دهان و فک و صورت، انواع عارضه های این نواحی، تفسیر تصاویر رادیوگرافی و هم چنین راه های محافظتی در برابر اشعه دستگاه های رادیولوژی آشنایی دارند. افرادی که از بیماری ها، ناهنجاری ها و صدمات دهان، فک و صورت رنج می برند و براساس تشخیص پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی دارند می توانند با اطمینان خاطر به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت الماس مراجعه داشته باشند. مزیت این مرکز در تجهیزات پیشرفته تصویربرداری آن، حضور پرسنلی کارآزموده و متعهد، قرارداد با اکثر بیمه ها، و همینطور امکان دسترسی به تصاویر رادیوگرافی به صورت آنلاین می باشد، از این رو بسیاری از بیماران عزیز این مجموعه را جهت انجام تصویربرداری های تخصصی دندانپزشکی انتخاب می کنند. از میان تکنیک های تصویربرداری ارائه شده در مرکز رادیولوژی الماس می توان اشاره ای داشت به:
– رادیوگرافی های داخل دهانی: رادیوگرافی اکلوزال (OCC)، رادیوگرافی بایت وینگ (BW) و رادیوگرافی پری اپیکال (PA)
– رادیوگرافی های خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک (OPG)، سفالومتری لترال و پوستروانتریور، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل تمپورو مندیبولار (TMJ)، سی تی اسکن سه بعدی (CBCT)، …
روش های تصویربرداری نام برده این امکان را به رادیولوژیست ها و دندانپزشکان می دهند تا با دقت بیشتری به بررسی بسیاری از قسمت های دهان، فک و صورت که با چشم قابل مشاهده نیستند بپردازند، از این رو متخصصان دندانپزشکی و جراحان فک و صورت پیش از شروع درمان، و برای ارزیابی های درست از این روش ها کمک می گیرند. با کمک تکنیک های نام برده می توان بسیاری از نسوج داخلی و خارجی دهان اعم از بافت های سخت و نرم را مشاهده و مورد بررسی قرار داد، از جمله دندان ها و فضای مابین آنها، لثه، مندیبول (فک پایین)، ماگزیلا (فک بالا)، مجرای عصبی، سینوس ها، غدد بزاقی، صورت، جمجمه، مفصل فکی- گیجگاهی، و غیره.
هموطنان عزیز می توانند برای اطلاعات بیشتر از روزهای کاری مرکز، نحوه پذیرش، جوابدهی، … با شماره تلفنی که در این صفحه درج شده است، تماس بگیرند. هم چنین عزیزانی که قبلا برای انجام تصویربرداری به این مرکز مراجعه داشته اند می توانند با مراجعه به سایت مرکز و با وارد کردن یک کد در قسمت مربوط به به “ویژه مراجعین” نتایج رادیوگرافی خود را دریافت نمایند، هم چنین همکاران گرامی نیز می توانند در قسمت “ورود پزشکان” شماره نظام پزشکی خود را وارد نمایند تا به گزارش تصویربرداری بیماران خود دسترسی داشته باشند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مهسا جمشیدی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت الماس، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، الماس، دکتر مهسا جمشیدی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت الماس
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر