منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت آرمان
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

80%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت آرمان، یکی از بهترین مراکز تصویربرداری در لاهیجان است که نزدیک به چند سال است انواع خدمات تخصصی رادیولوژی دندانپزشکی از قبیل رادیوگرافی های داخل دهانی و رادیوگرافی های خارج دهانی  را به بیماران عزیز ارائه می کند. قابل ذکر می باشد که دکتر آرمان یوسفی مؤسس و مدیر این مجموعه هستند و این مجموعه را بعد از اخذ مجوزها و تأییدیه های لازم راه اندازی کردند. دکتر یوسفی دارای بورد تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۲۳۰۱۶) می باشند و کاملا با اجرای انواع روش های تصویربرداری از دهان، فک و صورت، راه های مراقبتی در برابر تشعشعات و پرتوها، انواع عارضه های شایع دهان و فک و صورت، تفسیر تصاویر رادیوگرافی و تهیه گزارش آشنایی دارند و خدماتی را ارائه می کنند.
مزیت مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت آرمان، استفاده از جدیدترین تکنولوژی های تصویربرداری با حداقل میزان اشعه، تهیه انواع تصاویر داخل و خارج دهانی به صورت دیجیتال، بررسی و آنالیز تخصصی تصاویر، حضور و فعالیت تیمی مجرب و متعهد، قرارداد با اکثر بیمه ها، دسترسی آنلاین به تصاویر رادیوگرافی هم توسط بیماران و هم پزشکان است، از این رو افراد بسیاری برای انجام تصویربرداری های تخصصی به این مرکز مراجعه دارند.
پرسنل این مجموعه همه روزه از شنبه تا پنجشنبه، آماده ی پاسخگویی و پذیرش بیماران گرامی می باشند. از میان انواع خدمات تصویربرداری ارائه شده در این مرکز می توان اشاره ای داشت به: رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی پانورامیک، لترال سفالومتری، سفالومتری پوسترو انتریور، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی، رادیوگرافی واترز، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت، و غیره.
با استفاده از تکنیک های نام برده می توان بررسی دقیق و تشخیص درستی از عارضه های دندانی، لثه، سینوس ها، مجرای عصبی، غدد بزاقی، فک، مفصل فکی، استخوان های ناحیه صورت، جمجمه، … داشت. به همین دلیل بسیاری از متخصصان دندانپزشکی و جراحان فک و صورت برای به کارگیری درمانی مناسب از این تکنیک ها کمک می گیرند.
چنانچه شما نیز براساس تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده دارید، می توانید با اطمینان خاطر به این مجموعه مراجعه داشته باشید. ساعات کاری این مجموعه به طور دقیق شامل صبح ها از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۳۰ در روزهای شنبه تا چهارشنبه، و صبح ها از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در روزهای پنجشنبه می شود.
لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ثبت شده تماس بگیرید، و برای دسترسی به تصاویر رادیوگرافی خود به سایت مرکز مراجعه داشته باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر آرمان یوسفی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری لاهیجان، آزمایشگاه لاهیجان، مرکز رادیولوژی لاهیجان، مرکز سونوگرافی لاهیجان، مرکز ماموگرافی لاهیجان، مرکز ام آر آی لاهیجان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت آرمان، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، آرمان، دکتر آرمان یوسفی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت آرمان
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر