منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت سعادت آباد
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت سعادت آباد، با مدیریت دکتر زهرا شکیبایی، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز تصویربرداری در تهران است که به طور تخصصی ارائه دهنده ی رادیوگرافی های دندان، دهان، فک و صورت می باشد. دکتر شکیبایی این مرکز را با هدف ایجاد فضایی مناسب و ایمن برای ارائه ی خدمات تشخیصی دقیق و باکیفیت در حیطه ی رادیولوژی راه اندازی کرده اند، از این رو تمامی دستگاه ها و تجهیزات به کار رفته در این مجموعه جزو به روزترین دستگاه های رادیولوژی هستند و از برندهای جهانی معتبر تهیه شده اند، هم چنین پرسنل فعال در این مجموعه همگی دارای تجربه و مهارت لازم می باشند. هم چنین با توجه به اولویت سلامت مراجعین، در این مجموعه از شیلدهای مخصوص رادیولوژی استفاده می شود تا میزان دوز اشعه دریافتی بیماران به حداقل برسد.
قابل ذکر می باشد که مدیر این مجموعه نیز (دکتر زهرا شکیبایی) از متخصصان تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی ۱۲۲۱۵۲) هستند و کاملا با انواع روش های تصویربرداری از دهان و فک و صورت و نحوه اجرای آنها، و همینطور تفسیر تصاویر رادیوگرافی آشنایی دارند. شما می توانید با اطمینان خاطر برای انجام تصویربرداری های مورد نظر خود به این مجموعه مراجعه داشته باشید.
مرکز رادیولوژی سعادت آباد در حال حاضر با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی از جمله بیمه خدمات درمانی، بیمه نیروهای مسلح، بیمه تامین اجتماعی و بیمه بانک ها طرف قرارداد است، از دیگر مزایای این مجموعه می توان به امکان رزرو نوبت به صورت آنلاین و هم چنین برخورداری از سامانه دریافت تصاویر رادیوگرافی به صورت غیر حضوری اشاره کرد.
و اما خدمات تصویربرداری مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت سعادت آباد شامل موارد زیر می شود:
– رادیوگرافی خارج دهانی: Panoramic View (OPG)، Lateral Cephalometry، PA Cephalometry، TMJ Bilateral، Waters View
– رادیوگرافی داخل دهانی: Full Mouth Series (FMX)، Periapical، Bitewing، Occlusal
– رادیوگرافی CBCT (تصویربرداری سه بعدی): Implant Planning، Impacted Teeth، Orthodontic Planning، Maxillofacial Surgery، TMJ، Paranasal Sinuses – PNS، Iesions
متدهای نام برده شرایط مشاهده و بررسی نسوج داخلی و خارجی دهان را به طور کاملا دقیق برای متخصصان فراهم کرده است، از این رو بسیاری از پزشکان در طی فرآیند تشخیص و پیش از ارائه ی طرح درمانی، از این تکنیک ها کمک می گیرند. چنانچه شما نیز طبق تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام تصویربرداری های نام برده دارید می توانید با اطمینان خاطر مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت سعادت آباد را برای انجام تصویربرداری انتخاب نمایید.
پرسنل مرکز روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۹ صبح تا ۸ شب، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر را در خدمت شما بیماران عزیز می باشند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن های ثبت شده با پرسنل مرکز در ارتباط باشید. هم چنین برای دریافت جواب رادیوگرافی خود می توانید به سایت مرکز مراجعه داشته باشید. برای این کار کافیست در قسمت “ویژه مراجعین” یک کد را وارد نمایید تا به گزارش توصیربرداری های خود دسترسی داشته باشید. این امکان برای متخصصان گرامی نیز در نظر گرفته شده است تا بتوانند به راحتی به تصاویر رادیوگرافی بیماران خود دسترسی داشته باشند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر زهرا شکیبایی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت سعادت آباد، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سعادت آباد، دکتر زهرا شکیبایی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت سعادت آباد
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر