منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر جاودان
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

80%

خدمات

40%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر جاودان، یک مرکز تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت است که زیر نظر دکتر شیما جاودان اداره می شود. دکتر جاودان از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۰۲۲۴۹) هستند و این مرکز را بعد از اخذ مجوزهای مورد نیاز در تهران راه اندازی کردند.
شما با مراجعه به این مرکز می توانید با استفاده از تجهیزات پیشرفته تصویربرداری و زیر نظر رادیولوژیست های مجرب از طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری دهان و فک و صورت بهره مند شوید. قابل ذکر می باشد که تمامی پروتکل های بهداشتی و موارد ایمنی در برابر پرتو دستگاه های رادیولوژی نیز برای حفظ سلامت مراجعین عزیز رعایت می شود.
افرادی که با هر گونه عارضه دهان و فک و صورت مواجه هستند و طبق تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی دارند می توانند مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر جاودان برای انجام تصویربرداری انتخاب نمایند.
در این مجموعه خدماتی از قبیل: رادیوگرافی بایت وینگ (BW)، رادیوگرافی پری اپیکال (PA)، رادیوگرافی اکلوزال (OCC)، رادیوگرافی کامل دهان (FMX) در رده ی رادیوگرافی های داخل دهانی، رادیوگرافی پانورامیک (OPG)، سفالومتری لترال (Lateral)، سفالومتری پوسترو انتریو (PA)، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (TMJ) در رده ی رادیوگرافی های خارج دهانی و سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT) ارائه می شود. تمامی تکنیک های اشاره شده با استفاده از دستگاه های تصویربرداری کاملا مجهز و پیشرفته انجام می شود، این دستگاه ها در کنار خروجی دقیق تر، از دوز کمتری نیز در تابش اشعه، برخوردار می باشند.
با استفاده از این روش ها، می توان به بررسی دقیق بافت های داخل و خارج دهان از جمله دندان ها، لثه، مندیبول و ماگیزلا (فکین پایین و بالا)، مفصل فکی، سینوس ها، مجرای هوایی، غدد بزاقی، عصب ها، صورت و حتی جمجمه پرداخت، و با استفاده از نتیجه تصویربرداری تشخیصی درست از بیماری ها، اختلالات و آسیب های هر یک از این قسمت ها داشت. از این رو در پروسه تشخیص و درمان عارضه های دهان و فک و صورت، متخصصان انجام این رادیوگرافی ها را برای بیماران خود تجویز می کنند.
مجموعه رادیولوژی دکتر جاودان، با چند سال سابقه ی درخشان در این زمینه در خدمت شما بیماران عزیز می باشد، لطفا برای اطلاعات بیشتر با پرسنل مرکز از طریق راه های ارتباطی درج شده (شماره تماس، آدرس ایمیل) در ارتباط باشید. هم چنین بیماران عزیز قادر خواهند بود تا از طریق سایت مرکز به تصاویر رادیوگرافی خود دسترسی داشته باشند، برای این کار کافیست، شماره موبایل یا نام کاربری تان را در قسمت مربوط به مراجعین وارد نمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر شیما جاودان
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر جاودان، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر شیما جاودان
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر جاودان
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر