منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر نصراللهی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر نصراللهی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر نصراللهی، یک مرکز تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت است که توسط دکتر نغمه نصراللهی در شهر سنندج راه اندازی شده است. دکتر نصراللهی خود از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۴۵۶۸۴) هستند و این مرکز را با هدف ایجاد محیطی مناسب برای ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی در حیطه ی رادیولوژی تأسیس کرده اند.
تمامی تجهیزات به کار رفته در این مرکز جزو پیشرفته ترین ها هستند و هم چنین کادری که در این مرکز فعالیت می کنند دارای تجربه و مهارت لازم می باشند. هم چنین این مجموعه از سامانه دریافت آنلاین تصاویر رادیوگرافی برخوردار می باشد، از این رو هم بیماران و هم پزشکان گرامی می توانند برای دسترسی به تصاویر رادیوگرافی مورد نظر خود به سایت مرکز مراجعه داشته باشند.
از دیگر مزیت های این مجموعه قرارداد آن با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی است که جهت اطلاع از بیمه های طرف قرارداد می توانید با مرکز تماس حاصل فرمایید.
مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر نصراللهی هم اکنون ارائه دهنده ی خدماتی از قبیل: رادیوگرافی کامل دهان، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال و رادیوگرافی اکلوزال در رده ی تصویربرداری های داخل دهانی، سفالومتری (لترال، PA)، رادیوگرافی پانورامیک، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل تمپورو مندیبولر (مفصل فکی- گیجگاهی)، … در رده ی تصویربرداری های خارج دهانی، و سی تی اسکن سه بعدی دهان و فک و صورت می باشد.
تمامی خدمات نام برده با حداقل میزان دوز تابشی، و با رعایت کامل موارد ایمنی و بهداشتی ارائه می شود، تمامی مراحل تصویربرداری زیر نظر رادیولوژیست های کاملا حرفه ای انجام شده و شما قادر خواهید بود در کوتاه ترین زمان، گزارش تصویربرداری های خود را هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری دریافت کنید.
تکنیک های مطرح شده، روند بررسی و تشخیص عارضه های نواحی داخل و خارج دهان از جمله دندان ها، لثه، فک و مفصل فکی، سینوس ها، غدد بزاقی، مجرای عصبی، نواحی صورت و جمجمه، … را بسیار راحت تر کرده است، و میزان خطا در تشخیص بیماری ها، با کمک رادیوگرافی تا حد زیادی کاهش یافته است، به همین دلیل بسیاری از متخصصان پیش از اقدامات تشخیصی و درمانی، از این متدهای تصویربرداری کمک می گیرند. در صورتی که شما نیز براساس تشخیص پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده دارید می توانید، مرکز تخصصی رادیولوژی دکتر نصراللهی را جهت انجام تصویربرداری انتخاب نمایید.
پرسنل مجموعه، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۳ بعد از ظهر الی ۹ شب، را آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما بیماران عزیز می باشند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ثبت شده در این صفحه تماس گرفته، و برای دسترسی به گزارش رادیوگرافی های خود می توانید وارد سایت مرکز شده و با وارد کردن تنها یک کد، رادیوگرافی های خود را دریافت نمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر نغمه نصراللهی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری سنندج، آزمایشگاه سنندج، مرکز رادیولوژی سنندج، مرکز سونوگرافی سنندج، مرکز ماموگرافی سنندج، مرکز ام آر آی سنندج، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر نصراللهی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر نغمه نصراللهی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر نصراللهی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر