منو
X

تصویربرداری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود
سونوگرافی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود واقع در تبریز، در سال ۱۳۷۰ به عنوان یک کلینیک به نام نصر آغاز به کار کرد. به مرور زمان به دلیل خوشنامی بین شهروندان گرامی و با پیشنهاد افراد سرشناس، بینیانگذاران آن تصمیم به توسعه این مرکز درمانی گرفته و در سال ۱۳۸۱ بعد از دریافت مجوزهای لازم، به ساخت بیمارستانی عمومی در شش طبقه و با ۵۰ تخت اقدام کردند. بیمارستان بهبود مجدد در سال های بعد گسترش پیدا کرد و مؤسسان آن ساختمانی جدید در ۱۰ طبقه را برای آن در نظر گرفتند و بخش های دیگری را نیز به آن اضافه کردند. در حال حاضر بیمارستان بهبود مجهز به ۱۲۷ تخت می باشد، و ۲۰۰ پزشک مجرب در درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی آن مشغول فعالیت هستند.
به منظور آشنایی بیشتر شما کاربران عزیز در زیر به توضیح دقیق تر بخش ها و تخصص کادر پزشکی این بیمارستان پرداخته شده است.
بیمارستان بهبود هم اکنون دارای چند بخش بستری (بستری VIP، بستری بیماران بین الملل، جراحی مردان، جراحی زنان، زایمان، مامایی، داخلی، کودکان، CCU، ICU، NICU)، چند کلینیک (درمانگاه تخصصی، درمانگاه فوق تخصصی، درمانگاه دندانپزشکی)، پاراکلینیک (آزمایشگاه تشخیص طبی، تصویربرداری، اسکوپی، طب هسته ای، فیزیوتراپی، اکوکاردیوگرافی، الکتروکاردیوگرافی، نوار مغز و عضله، اسپیرومتری، تست ورزش، سنگ شکنی برون اندامی، بینایی سنجی نوزادان، شنوایی سنجی اطفال)، بخش اورژانس و هم چنین داروخانه می باشد.
پزشکانی که نیز در حال حاضر در این بیمارستان فعالیت دارند دارای تخصص در زمینه های زیر می باشند:
مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، گوارش و کبد، کودکان، کلیه و مجاری ادراری، قلب و عروق، غدد، عفونی، طب ورزش، طب سنتی، طب اورژانس، طب فیزیک و توانبخشی، شنوایی سنجی، جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی، زنان و زایمان، ریه، روانشناسی، روانپزشکی، دندان پزشکی، داخلی، خون و انکولوژی، انکولوژی زنان، چشم پزشکی، جراحی فک و صورت، جراحی زیبایی، جراحی عمومی، تغذیه، پوست و مو، بینایی سنجی، اسپیرومتری، آندوسکوپی، ارتوپدی، …
و اما مرکز تصویربرداری بیمارستان که به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان گرامی است، دارای چندین بخش مجزا برای انجام تصویربرداری های پزشکی است که به شرح زیر است:
– گاما کمرا (طب هسته ای)
– ماموگرافی دیجیتال
– MRI
– سونوگرافی: سونوگرافی های ساده و رنگی، ترانس واژینال، ترانس رکتال، سونوگرافی های بررسی وضعیت جنین، …
– بن دانسیتومتری
– رادیولوژی دیجیتال
– سی تی اسکن اسپیرال
– رادیولوژی های دهان و فک و صورت: پانورامیک (OPG)، سفالومتری، بایت وینگ، پری اپیکال (PA)، اکلوزال، …
– سنجش تراکم استخوان (BMD)
– رادیوگرافی پرتابل در منزل: مخصوص عزیزانی که به دلایلی امکان حضور در بیمارستان را ندارند
لازم به ذکر است که تمامی سیستم های تصویربرداری این بیمارستان دیجیتالی بوده و از برترین برندهای دنیا تهیه شده اند از جمله دستگاه ام آر ای ۵/۱ تسلا (متعلق به کمپانی GE آمریکا)، دستگاه ماموگرافی ساخت شرکت هولوژیک آمریکا، دستگاه های رادیولوژی از برند استفانیکس (ساخت کشور فرانسه)، دستگاه سفالومتری از برند Vatech (ساخت کشور کره).
در حال حاضر نیز هفت متخصص رادیولوژی به همراه شش نفر کارشناس رادیولوژی در این مرکز فعالیت می کنند و از روزهای شنبه تا پنجشنبه در خدمت مراجعه کنندگان عزیز می باشند. چنانچه شما طبق تشخیص و تجویز پزشک خود نیاز به انجام تصویربرداری های پزشکی دارید می توانید با خیالی آسوده به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود مراجعه داشته باشید.
تمامی راه های ارتباطی با بیمارستان در این صفحه موجود است، از جمله شماره های تماس، آدرس ایمیل و آدرس وبسایت. برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود، مرکز تصویربرداری تبریز، رادیولوژی تبریز، سونوگرافی، ماموگرافی، سی تی اسکن، ام آر آی، رادیولوژی فک و صورت تبریز
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • ام آر آی
  • تصویربرداری
  • ماموگرافی
  • سونوگرافی
تصویر
تصویربرداری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود
سونوگرافی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر