منو
X

آزمایشگاه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری
پت-سی تی
(4)
آمار این مرکز
(4) رای
100%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

20%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • آزمایشگاه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری
درباره ما
  

بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، که در حال حاضر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی است و به طور تخصصی در زمینه ی سل و بیماری های ریوی فعالیت دارد، بنای اولیه آن بیش از ۱۱۵ سال پیش به توصیه پزشک معالج مظفرالدین شاه و به منظور درمان بیماری ریوی شخص شاه، احداث شد. بعدها دکتر مسیح دانشوری این بنا (کاخ مظفری) را که در منطقه دارآباد فعلی قرار دارد را به یک مدرسه پرستاری تغییر داد. بعد از گذشت چند سال و در سال ۱۳۷۱ دکتر علی اکبر ولایتی به همراهی تعدادی از اساتید پزشکی، یک مرکز تخصصی و تحقیقاتی سل و بیماری های ریوی را در محوطه این مدرسه و مرکز پزشکی تأسیس کردند که در سال ۱۳۷۷ با مدرسه پرستاری ادغام شد و به عنوان یک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی به فعالیت خود ادامه داد.
در حال حاضر بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، به عنوان قطب برتر علمی سل و بیماری های ریوی در کشور شناخته می شود. علاوه بر این به عنوان یک مرکز پیوند (قلب، ریه) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرکز همکاری های آموزشی در زمینه سل و کنترل دخانیات سازمان بهداشت جهانی و به عنوان آزمایشگاه مرجع (سل، آنفولانزا، پاپیلوما) در تهران و استان البرز ارائه خدمت می کند.
بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در سه بخش آموزش (برگزاری دوره های آموزشی برای پزشکان و پرستاران کشورهای همجوار، آموزش های از راه دور و آنلاین برای رزیدنت ها و کارآموزان)، پژوهش (دارای ۹ مرکز فعال تحقیقاتی) و درمان طیف وسیعی از خدمات را به دستیاران تخصصی (رشته های رادیولوژی، بیهوشی، گوش و حلق و بینی، اطفال، داخلی قلب، خون، …) و فوق تخصصی (در رشته های ریه اطفال و بزرگسالان، ایمونولوژی و آلرژی، جراحی توراکس، جراحی ICU، رینولوژی، عفونت، …)، کارآموزان و بیماران عزیز ارائه می کند.

قابل توجه بیماران گرامی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در حال حاضر مجهز به چندین بخش می باشد از جمله:

  • درمانگاه ها و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی (کلینیک ویژه فوق تخصص تنفس، کلینیک عفونی، پیوند ریه، تغذیه، اعصاب و روان، اطفال، آلرژی، پوست و مو، جراحی قلب، جراحی توراکس، PPH، قلب، گوش و حلق و بینی، اختلالات خواب، بازتوانی ریه و آسم ورزشی، آسیب های عضلانی و اسکلتی، غدد، روانشناسی پیوند، نفرولوژی، نورولوژی، بیماری های داخلی، سارکوئیدوز، پزشکی ورزشی، …)
  • بخش های بستری (اورژانس، اتاق عمل، ICU، CCU، POST CCU، POST ICU، آنژیوگرافی، دیالیز، داخلی و عفونی زنان، داخلی و عفونی مردان، بخش اطفال، آنکولوژی، CSR، …)
  • پاراکلینیک (آنژیوگرافی، ادیومتری یا سنجش شنوایی، بینایی سنجی، برونکوسکوپی و لیزر، تست خواب، دندانپزشکی، رسپیراتوری، فیزیوتراپی، توانبخشی ریوی و غیر ریوی، طب فیزیکی، مراقبت های دارویی، آزمایشگاه، تصویربرداری پزشکی، تصویربرداری هسته ای PET CT، …)
  • بخش فراهم آوری اعضای پیوندی
  • بخش پزشکی هسته ای (PET-CT)

و اما واحد آزمایشگاه و تصویربرداری (پزشکی/ هسته ای) این بیمارستان با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات طیف وسیعی از خدمات مراقبتی و تشخیصی را زیر نظر برترین پزشکان و اعضای هیأت علمی دانشگاه ارائه می کند از جمله:
آزمایشگاه: آزمایشگاه سل، پاپیلوما، آلرژی و ایمونولوژی، بالینی، پاتولوژی، مولکولار پاتولوژی، بررسی عملکرد ریه، …
تصویربرداری پزشکی: رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی (سونوگرافی بارداری، سونوگرافی نوزادان، سونوگرافی واژینال، غربالگری جنین، …)، ماموگرافی
تصویربرداری هسته ای PET CT: با بهره گیری از جدیدترین دستگاه پت- سی تی از شرکت GE، و نوع Discovery 680. لازم به ذکر است که بیمارستان دکتر مسیح دانشوری اولین مرکز پت- سی تی در ایران را تأسیس نمود و از سال ۱۳۹۲ تا به امروز بیش از چهارده هزار بیمار سرطانی را تحت پوشش قرار داده.
شهروندان عزیز در صورت نیاز به معاینه و درمان، و بهره مندی از خدمات تصویربرداری و آزمایش های نام برده می توانند بیمارستان دکتر مسیح دانشوری را انتخاب نمایند. کادر پزشکی و پرسنل حرفه ای و متعهد این بیمارستان روزهای شنبه تا پنجشنبه را آماده ی خدمت رسانی به شما مراجعین گرامی می باشند. لطفا برای اطلاع دقیق از برنامه ی کاری درمانگاه ها و کلینیک ها، نحوه پذیرش، جواب آزمایش ها و تصویربرداری ها، زمان ملاقات، بیمه های طرف قرارداد، … با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.
هم چنین می توانید برای آشنایی بیشتر با تیم پزشکی و اعضای هیأت علمی بیمارستان و تخصص آنها، خدمات آموزشی و پژوهشی و درمانی، و همینطور کلینیک ها و درمانگاه های اصلی بیمارستان به وبسایت آن که در این پروفایل ثبت شده مراجعه داشته باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، مرکز تصویربرداری تهران، رادیولوژی تهران، سونوگرافی، ماموگرافی، سی تی اسکن، ام آر آی، رادیولوژی فک و صورت، پت سی تی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • تصویربرداری
آزمایشگاه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری
پت-سی تی
(4)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر