منو
X

آزمایشگاه تشخیص طبی پاستور
آزمایشگاه
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

آزمایشگاه پاستور واقع در خیابان مولوی شهر سنندج از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را به عنوان آزمایشگاه تشخیص پزشکی آغاز کرد. این آزمایشگاه با مدیریت دکتر سهیلا محمود پور دکترای علوم آزمایشگاه و همچینین با همت متخصصان کار آزموده و مجرب فعالیت خود را ادامه داده است. هدف این آزمایشگاه حفظ سلامت شهرواندان ایرانی و با شعار کیفیت پایدار در راستای هر چه بهبود یافتن و توسعه مدیریت پزشکی خود تلاش نموده است. آزمایشگاه پاستور در سال ۱۳۸۰ به عنوان اولین ازمایشگاه غرب کشور موفق به اخذ گواهی ایزو ۲۰۰۰-۹۰۰۱ درمدیریت تضمین کیفیت از موسسه sqc سوئد گردید.

این آزمایشگاه در دو بخش فنی شامل بخش های نمونه گیری ، تفکیک نمونه ، هماتولوژی ، بیو شیمی ، سرولوژی ایمنولوژی ، اندوکرینولوژی ، باکتریولوژی ، مایکولوژی ، پارازیتولوژی ، یورین آنالیز و بخش ملکولی و غیر فنی شامل بخش های پذیرش ، جواب دهی ، صندوق داری ، راهنمایی مراجعین ، انبار، خدمات ، حسابداری ، امور اداری ، آموزش با نیرو های مجرب و کاردان همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. این آزمایشگاه هم راستا با دانش روز دنیا و با مدرن ترین تجهیزات و نرم افزارهای ازمایشگاهی که خطای انسانی در آن به کمترین حد امکان رسیده باشد و نیز با به کار گیری نیروهای مجرب متخصص و با بازآموزش دیدن دوره هایی در ارتباط با موراد تخصص کنترل کیفی و اخلاق حرفه ای و برپایی سیمینار و کارگاه های آموزشی در کنار مدیریت علمی و سیستماتیک بر اساس استاندارد های بین المللی در حال خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد.  استاندارد خدمات آزمایشگاهی مورد استفاده در این آزمایشگاه ISIRI-ISO 15189:2007  می باشد.

این آزمایشگاه در جهت پایداری و بهبود فعالیت خود همواره سعی کرده است تا ارتباط خود را با دیگر متخصصان در مراکز علمی و دانشگاهی جهت تبادل اطلاعات و بهبود و کیفیت خدمات خود اقدام نماید. به نحوی که به عنوان شاخصی جهت معرفی و سنجش سایر آزمایشگاه ها قرار گیرد.

در ماه سال ۱۳۹۵ در جهت ارتقا ساختار فیزیکی آزمایشگاه و برای احترام و حفظ و سپاسگذاری از مراجعین همیشگی خود، مکان خود را به ساختمان جدید انتقال داد. این ساختمان در ۶ طبقه و با مساحت ۹۰۰ متر مربع و با همکاری ۳۰ نیرو به صورت مستقیم و ۸ نیرو به صورت غیر مستقیم در حال ارائه خدمات خود می باشد.

آزمایشگاه پاستور با کلیه ی بیمه ها در جهت اسایش مراجه کنندگان و ارائه خدمات خوب طرف قرار داد می باشد. از خدمات جدید این ازمایشگاه در جهت راحتی مراجعین محترم جواب دهی آنلاین است و سعی کرده ایم که مراجعین ما جز برای بهبود بیماری خود رنج دیگری در ذهن نداشته باشند.

 

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر دولتی
  • اندازه 900 متر مربع در 6 طبقه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سهیلا محمود پور
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی ازمایشگاه، پاستور، طبی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
آزمایشگاه تشخیص طبی پاستور
آزمایشگاه
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر