منو
X

آزمایشگاه تشخیص طبی پلاسما
آزمایشگاه
(1)
آمار این مرکز
(1) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

100%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

مرکز خدمات آزمایشگاهی پلاسما با هدف تمرکز برفعالیت های خدمات آزمایشگاهی و حفظ سلامت شهرواندان ایرانی در راستای هر چه بهبود یافتن و توسعه مدیریت پزشکی آغاز به کار کرد.  فعالیت های این مرکز در راستای  اسان نمودن دسترسی به خدمات آزمایشگاه های پیشرفته و استفاده از توانایی مشاوره ای افراد متخصص در زمینه نیازهای توسعۀ علم و فناوری متمرکز است. این مرکز امیدوار است با به اشتراک گذاشتن ظرفیت های آزمایشگاهی در حوزه های مختلف اعم از تجهیزات آزمایشگاهی، تخصص انسانی و دانش فنی و استفاده بهینه از این ظرفیت ها بتواند شرایط دسترسی آسان به این خدمات را برای متقاضیان در مراکز پژوهشی و صنایع کشور فراهم آورد.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی پلاسما توانسته است از توانایی های علمی و فنی متخصصین علوم آزمایشگاهی در زمنیه های پاتولوژی، آلرژی، ایمنولوژی، آندرولوژی، هماتولوژی، میکروبیولوژی و بیوشیمی و… بهره گیری نماید که اکثر این پژوهشگران اعضاء هیات علمی دانشگاه می باشند و در جایگاه مسئول فنی و یا مشاور علمی و نظارت بر انجام آزمایشات و یا راه‌اندازی بخش‌ها و تست‌های جدید مشاوره و راهنمایی داده اند.

همچنین این آزمایشگاه با بسیاری دیگر از آزمایشگاه ها  و بیمارستان های دیگر دولتی و خصوصی برای انجام آزمایش های تخصصی همکاری داشته است.

بخش بیوشیمی

بخش بیوشیمی آزمایشگاه پلاسما اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌ این مرکز بوده که با توانایی ویژه در امر کنترل کیفی داخلی و نتایج مطلوب در امر کنترل کیفیت خارجی و با استفاده از معتبرترین متدها توانسته است جایگاه خاصی در استان به دست و همیشه مورد تأیید پزشکان محترم بوده است.

بخش ایمونولوژی

 

بخش تخصصی ایمنولوژی آزمایشگاه پلاسما به منظور انجام آزمایشات تخصصی و فوق تخصصی ایمنولوژی، آلرژی و روماتولوژی راه اندازی گردیده است. هدف اصلی از راه اندازی این بخش در آزمایشگاه پلاسما این است که با تعامل با پزشکان محترم، آزمایشات تخصصی مورد نیاز بیماران با دقت و سرعت بالا و استفاده از بهترین متخصصین، پرسنل، تجهیزات و کیت های به روزدنیا انجام گردد.

 

 

 

بخش هورمون

 

بخش هورمون آزمایشگاه پلاسما از مجهزترین بخش های آزمایشگاهی در استان می باشد و همواره جزو پیشروترین مراکز در زمینه ارتقای کیفیت و نیز افزایش طیف آزمایشات بوده است.

 

بخش میکروب شناسی

 

بخش میکروب شناسی آزمایشگاه پلاسما طبق استاندارد های موجود و مجهز به تجهیزات به روز و اختصاصی می باشد. در این بخش کشت میکروبی کلیه مایعات بدن، کشت زخم و همچنین رنگ آمیزی ها و آزمایشات مستقیم باکتری شناسی و قارچ شناسی انجام می شود.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
آزمایشگاه تشخیص طبی پلاسما
آزمایشگاه
(1)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر