منو
X

آزمایشگاه دکتر نشاط
آزمایشگاه
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

آزمایشگاه دکتر نشاط در سال ۱۳۹۰ با هدف خدمت رسانی بیشتر و دقیق تر و همچنین انجام ازمایشات تخصصی و نادر که انجام آن ها در استان مقدور نبود تاسیس شد. انجام آزمایشات در دیگر شهر ها زمان و هزینه بسیاری از بیماران می گرفت در نتیجه آزمایشگاه دکتر نشاط با دستگاه ههای پیشرفته خود و نیز دقت در انجام این آزمایش ها از صرف وقت و هزینه و رفت و آمد بیماران به دیگر نقاط جلوگیری کرده و در خدمت رسانی به بیماران و مراجعین اهتمام بیشتری ورزیده است.

آزمایشگاه دکتر نشاط علاوه بر استفاده از دستگاهها، مواد و تکنولوژی های پیشرفته، با کادری مجرب و  متخصص در زمینه علوم آزمایشگاهی و تخصص های مرتبط در حال خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد.

این آزمایشگاه یکی از کاملترین پنل تستی را در جنوب کشور داراست که در بخش های مختلف طبقه بندی و انجام می شود. از جمله این بخش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–       بخش پاتولوژی و سیتولوژی با حضور اساتید مطرح در این زمینه

–       بخش مولکولار با انجام آزمایشات منحصر به فرد و مهمی مثل HPV, Thrombosis، هپاتیت، آزمایشات مولکولی تشخیص سرطان و … در کمترین زمان ممکن

–       بخش بیوشیمی

–       بخش هماتولوژی با انجام تقریبا تمامی آزمایشات تخصصی خون شناسی

–       بخش انعقاد با انجام یکی از کاملترین پنل های تستی در زمینه اختلالات انعقادی و ترومبوزی مثل هموفیلی، ترومبوز های موثر در سقط های مکرر، بیماری های خود ایمنی و …

–       بخش ایمونولوژی  با انجام آزمایشات تخصصی و فوق تخصصی ایمونولوژی و روماتولوژی برای تشخیص بیماری های خود ایمنی با دستگاههای سریع و دقیق با جواب روزانه

–       بخش هورمون شناسی با استفاده از دستگاهها ی سریع و دقیق و جواب روزانه

–       بخش آزمایشات ادرار و مدفوع

–       بخش سرولوژی

–       بخش سرم گیری با استفاده از نرم افزار توانمند و دقیق که خطا های احتمالی را به میزان قابل توجهی کم می کند.

–       بخش میکروب شناسی

–       بخش خونگیری با تکنیک خونگیری در خلاء و استفاده از سیستم B.D انگلستان(یکی از بهترین برندهای دنیا) با پرسنل مجرب و متخصص

–       بخش HPLC جهت تشخیص میزان داروها، ویتامین ها، اسیدهای آمینه و … در خون

–       بخش آلرژی که بخشی منحصر به فرد بوده و مسوول انجام تست های آلرژی و حساسیت می باشد.

کادر آزمایشگاهی منتخب در این آزمایشگاه تماما با تحصیلات عالی در رشته های علوم آزمایشگاهی، کامپیوتر، حسابداری و روابط عمومی انتخاب شده اند و با توجه به حساسیت مدیریت آزمایشگاه نسبت به رفتار با مراجعین در نتیجه بر آن شده است که پرسنل منتخب را تحت آموزش های روانشناسی و نظارت دقیق قرار گیرند.  همچنین بر آن شده است تا پرسنل آزمایشگاه را تحت آموزش های جدید آزمایشگاهی  قرار گیرند.

در این آزمایشگاه کارکنان فقط در یک شیفت کاری کار می کنند به علت جلوگیری از خطای کمتر ناشی از خستگی نیروهای آزمایشگاه در شیفت عصر و بعدازظهر متفاوت می باشند.

بخش انفورماتیک و روابط عمومی آزمایشگاه که از نیروهای  متخصص در بخش کامپیوتر می باشند این امکان جوابدهی به صورت آنلاین از طریق سایت و همچنین به کمک ربات تلگرام از طریق موبایل فراهم شده است. که باعث سهولت در دسترسی مراجعه کننده و پزشک به آزمایشگاه شده و از رفت و امد های غیر ضروری که منجر به اتلاف وقت و هزینه می شود جلوگیری می کند.

این آزمایشگاه سعی دارد کلیه آزمایشها را با استانداردهای سخت گیرانه بین المللی انجام دهد و هیچ پروسه ای از آزمایشها را خلاصه و یا حذف نمی کند.

 

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر دولتی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
آزمایشگاه دکتر نشاط
آزمایشگاه
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر