منو
X

آزمایشگاه پاتولوژی آرمین
آزمایشگاه
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

 

در ابتدای سال  ۱۳۳۰ آزمایشگاه پاتوبیولوژی آرمین با تلاش استاد مرحوم دکتر کمال الدین آرمین پایه‌ گذاری شد. استاد کمال الدین آرمین در سال ۱۳۳۴ به عنوان استاد کرسی آسیب شناسی دانشکده پزشکی برگزیده شد.

در همان سال ‌ها آزمایشگاه آسیب شناسی آرمین به عنوان اولین موسسه آزمایشگاهی که در سطح خصوصی فعالیت می کرد شناخته شد که کمتر کسی فکر می‌کرد آزمایشگا‌ه های خصوصی بتوانند در جامعه پا بگیرند.

اینک بعد از گذر  ۶۵ سال از تاسیس، آزمایشگاه آرمین هم ‌چنان در تلاش است در ارائه خدمات آزمایشگاهی پیش قدم بوده و در راستای خدمت هر چه بیشتر با بهره وری از راه ها و دستگاه‌ های انحصاری در مسیر مشخص کردن بیماری ‌های مختلف در خدمت هموطنان گرانقدر می ‌باشد.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی مکانی است برای بررسی و تشخیص بیماری ها از طریق ترشحات، مایعات و گازها. تفاوت مهم آزمایشگاه پاتولوژی با آزمایشگاه پاتوبیولوژی به این صورت است که، آزمایشگاه پاتولوژیاسیب هایی که به بافت وارد می شود را تشخیص می دهد همچون انواع هپاتیت، سرطان ها و هر نوع آسیب بافتی حال از میکروب گرفته تا نوع هایی متفاوت از آسیب های خودی بدن، اما در آزمایشگاه های پاتوبیولوژی  دلیل و عواملی که سبب ایجاد بیماری است را تشخیص می دهد و انواع تغییرات فیزیولوژیک را هم بررسی می کند مانند قند خون.

قسمت های مختلف این ازمایشگاه شامل بخش های: پاتولوژی – بیوشیمی – ایمنی شناسی – خون شناسی – هورمون شناسی – میکرب شناسی – انگل شناسی و تست غربالگری می باشد که علاوه بر این بخش هایی نیز در آزمایشگاه وجود دارد تا آزمایش های سریع و اورژانسی را حال به شکل تخصصی و یا به شکل روتین در کمترین زمان ممکن با در نظر گرفتن درخواست پزشکان و نیز خود بیماران با دقت و کیفیت تمام انجام دهد.

در حال حاضر ما هیئت مدیره آزمایشگاه آرمین نهایت تلاش خود را می کنیم تا این آزمایشات را به پزشکان معرفی و نیز  به پزشکان متخصص این مرز و بوم تا با کمک خداوند متعال در خدمت هر چه بیشتر به هم ‌وطنان و پزشکان عزیز در مسیر تشخیص بیماری ‌های گوناگون قدم بهتری برداشته باشیم.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی کلمات کلیدی: آزمایشگاه پاتولوژی ، علوم آزمایشگاهی، استاد کمال الدین آرمین ، هورمون شناسی، بیوشیمی ، ایمونولوژی ، فلوسایتومتری، قارچ شناسی ، انگل شناسی، ایمنی شناسی، میکروب شناسی، هماتولوژی ، هورمون ، بخش مولکولی و بیوشیمی اختصاصی و پاتولوژی ، خون شناسی،  آزمایشگاه، آرمین. 
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
آزمایشگاه پاتولوژی آرمین
آزمایشگاه
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر