منو
X

آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی بابک
آزمایشگاه
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی بابک را دکتر بابک رمضان اقایی در آذر ماه ۱۳۸۶ افتتحاح نمودن. ایشان فارغ التحصیل در رشته دکتری علوم آزمایشگاهی از دانشگاه شهید بهشتی می باشند. این آزمایشگاه همواره تلاش بر آن دارد تا با تجهیزات به روز و مناسب در خور و شان مردم و مراجعین محترم و با کادری حرفه ای که همگی از فارغ التحصیلان مرتبط با رشته های علوم آزمایشگاهی می باشند و با رزومه ای قوی و متعهد در کار خود خدمات درست و بهینه ای را به مراجعان عرضه کند. در آزمایشگاه بابک همراستا و همراه با پیشرفت علم ما نیز دانش خود را به روز می کنیم و در این راه با همکاری سایر همکاران ازمایشگاهی و دانشگاهیان این مهم را تحقق می بخشیم.

همیشه لطف مردمرا شکرگزار هستیم و نشانه آن را خدمت رسانی به بالغ بر ۳۰۰۰۰ نفر مراجعه کننده عزیز و گرانقدر می دانیم. ما خدمات ازمایشگاهی خود را به صورت روتین، تخصصی و فوق تخصصی ارائه می دهیم. همچینن  با توجه به کوشش های انجام شده و جاری پیش بینی می شود این آزمایشگاه به زودی بتواند گواهینامه مدیریت کیفیت (ISO 9001) اخذ کند و به دنبال آن هدف بعدی آزمایشگاه کسب لوح کیفیت از اداره کل مرجع سلامت وزارت بهداشت که بالاترین گواهینامه کیفیت آزمایشگاهی در کشور ایران است،گردد.

نیز این ازمایشگاه با هشت سال سابقه که در زمینه انجام آزمایش های غربال گری پیش از تولد در سه ماهه اول و سه ماهه دوم بارداری و با بکارگیری و استفاده از نرم افزار غربالگری دارای مجوز از اداره کل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت جزء آزمایشگاه های پیشرو در این بخش می باشد.

این آزمایشگاه در دو بخش فنی شامل بخش های نمونه گیری ، تفکیک نمونه ، هماتولوژی ، بیو شیمی ، سرولوژی ایمنولوژی ، اندوکرینولوژی ، باکتریولوژی ، مایکولوژی ، پارازیتولوژی ، یورین آنالیز و بخش ملکولی و غیر فنی شامل بخش های پذیرش ، جواب دهی ، صندوق داری ، راهنمایی مراجعین ، انبار، خدمات ، حسابداری ، امور اداری ، آموزش با نیرو های مجرب و کاردان همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

این ازمایشگاه با پرسنل مجرب و کار ازموده خود در  زمیته فنی سعی بر آن داشته است تا در زمینه اخلاق حرفه ای و در برخورد با مراجعین بهترین عملکرد را داشته باشد چرا که این مهم را به عنوان یکی از اهداف آزمایشگاه مورد اهمیت قرار داده است. باور ما بر آن است  که با افزایش سطح دانش و آگاهی کارکنان زمینه های رشد و تعالی روند درمان و پیشگیری از بیماری مراجعین را حاصل نموده و باعث سلامتی خانواده ها و در پی آن جامعه گردد . یک اصل که برای کاکنان و مدیریت این مجموعه امری بدیهی و پذیرفتنی است شناسایی نیاز ها و انتظارات مراجعین محترم می باشد که به عنوان عاملی اصلی در موفقیت روزافزون آزمایشگاه نیر از آن نام می بریم و این اصل نه تنها برای آزمایشگاه ما بلکه بر ای هر آزمایشگاهی امری بدیهی می باید باشد. مدیریت ارشد آزمایشگاه همواره برآورده سازی نیازهای مشتری را با هدف افزایش و ارتقاء میزان رضایت به عنوان یکی از اهداف اصلی آزمایشگاه تعریف کرده و دستیابی به این هدف را مورد پایش قرار می دهد.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر دولتی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر بابک رمضان آقایی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی آزمایشگاه پاتولوژی تشخیص طبی بابک ، آزمایشگاه تشخیص طبی بابک ، علوم آزمایشگاهی، بورد تخصصی آسیب شناسی بالینی و تشریحی، هورمون شناسی، بیوشیمی ، ایمونولوژی ، غربالگری، قارچ شناسی ، انگل شناسی، ایمنی شناسی، میکروب شناسی، هماتولوژی ، سرولوژي، بيولوژي سلولي و ملكولي ، هورمون ، بخش مولکولی و بیوشیمی اختصاصی و پاتولوژی ، خون شناسی، ژنتیک، درماتوپاتولوژی ،غربالگری نوزاد، جنین، آزمایشگاه، دکتر بابک رمضان آقایی ، بابک. 
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی بابک
آزمایشگاه
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر