منو
X

آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی دکتر نجفیان
آزمایشگاه
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

آزمایشگاه پاتوبیولوژی حکیم در سال ۱۳۷۸ با هدف خدمت رسانی بیشتر و دقیق تر و همچنین انجام آزمایشات تخصصی در شهر کرج تاسیس شد. مسئولیت فنی این آزمایشگاه بر عهده خانم دکتر مژگان نجفیان می باشد.

تاکنون حتما کلمه آزمایشگاه را شنیده اید و شاید به یکی از این آزمایشگاه ها سر زده اید.  آزمایشگاه پاتوبیولوژی یکی از تخصصی ترین آزمایشگاه های تشخیص درمانی می باشد. در ایران انواع آزمایشگاه ها برای درمان و تشخیص انواع بیماری ها وجود دارد مانند آزمایشگاه تشخیص طبی، آزمایشگاه ژنتیک، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، آزمایشگاه پاتولوژی و… که آزمایشگاه پاتوبیولوژی نسبت به پاتولوژی دارای گستردگی بخش ها، فضا و امکانات و دستگاه ها می باشد.

بعضی از آزمایشگاه های کل کشور که پیشرفته هم هستند و از نظر فضا و دستگاه ها وسیع تر نیز می باشند، این امکان را دارند که هم آزمایش های پاتولوژی را انجام دهند و هم آزمایش های تشخیص طبی را صورت دهند. به این نوع آزمایشگاه ها را آزمایشگاه های پاتوبیولوژی می گویند. در این نوع آزمایشگاه ها متخصصان متنوعی با مدارک مختلف و متفاوت جمع می شوند تا مجموعه با ارزش آزمایشگاهی را بوجود آوردند. اشخاصی با مدارک میکروبیولوژی، علوم آزمایشگاهی و غیره.

این آزمایشگاه در شامل بخش های نمونه گیری ، تفکیک نمونه ، هماتولوژی ، بیوشیمی ، سرولوژی ایمنولوژی ، اندوکرینولوژی ، باکتریولوژی ، مایکولوژی ، پارازیتولوژی، پاپ اسمیر،قارچ، انگل شناسی، یورین آنالیز و بخش ملکولی و غیر می باشد.. این آزمایشگاه هم راستا با دانش روز دنیا و با مدرن ترین تجهیزات و نرم افزارهای ازمایشگاهی که خطای انسانی در آن به کمترین حد امکان رسیده باشد و نیز با به کار گیری نیروهای مجرب متخصص و با بازآموزش دیدن دوره هایی در ارتباط با موراد تخصص کنترل کیفی و اخلاق حرفه ای و برپایی سیمینار و کارگاه های آموزشی در کنار مدیریت علمی و سیستماتیک بر اساس استاندارد های بین المللی در حال خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر دولتی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مژگان نجفیان
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی آزمایشگاه پاتولوژی تشخیص طبی دکتر نجفیان ، آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر نجفیان ، علوم آزمایشگاهی، بورد تخصصی آسیب شناسی بالینی و تشریحی، هورمون شناسی، بیوشیمی ، ایمونولوژی ، غربالگری، قارچ شناسی ، انگل شناسی، ایمنی شناسی، میکروب شناسی، هماتولوژی ، سرولوژي، بيولوژي سلولي و ملكولي ، هورمون ، بخش مولکولی و بیوشیمی اختصاصی و پاتولوژی ، خون شناسی، ژنتیک، درماتوپاتولوژی ،غربالگری نوزاد، جنین، آزمایشگاه، دکتر مژگان نجفیان ، دکتر نجفیان
تخصص ها
آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی دکتر نجفیان
آزمایشگاه
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر