منو
X

آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی فارابی تهران
آزمایشگاه
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

آزمایشگاه تشخیص پزشکی فارابی در زمره  اولین آزمایشگاه های ایران با هدف افزایش سطح سلامت و بهداشت شهروندان محترم تاسیس شد. این آزمایشگاه بوسیله مرحوم دکتر حسن مددی در منطقه داوودیه سال ۱۳۵۸ ایجاد گردید و نام آن از نام ابونصر فارابی فیلسوف و دانشمند ایرانی بهره گرفته شده است. آزمایشگاه فارابی بدون شعبه دیگر آماده خدمت رسانی به تمام افراد می باشد. مدیریت آزمایشگاه همیشه موضوع اهمیت به استقرار و استمرار سیستم های کیفی را  با یاری خواستن از مشاورین با تجربه حاذق بین المللی (ایرانی و خارجی) و نیز با کمک تکنولوژی برتر جهانی جهت یاری رسانی در بهترین سطح علمی و مشتری مداری،  خود را مسئول و متعهد می داند.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی مکانی است برای بررسی و تشخیص بیماری ها از طریق ترشحات، مایعات و گازها. تفاوت مهم آزمایشگاه پاتولوژی با آزمایشگاه پاتوبیولوژی به این صورت است که، آزمایشگاه پاتولوژیاسیب هایی که به بافت وارد می شود را تشخیص می دهد همچون انواع هپاتیت، سرطان ها و هر نوع آسیب بافتی حال از میکروب گرفته تا نوع هایی متفاوت از آسیب های خودی بدن، اما در آزمایشگاه های پاتوبیولوژی دلیل و عواملی که سبب ایجاد بیماری است را تشخیص می دهد و انواع تغییرات فیزیولوژیک را هم بررسی می کند مانند قند خون.

اشخاصی می توانند آزمایشگاه پاتوبیولوژی تاسیس نمایند که پس از سپری نمودن دوره پزشکی و کسب مدرک پزشک عمومی، به مدت ۴ سال دوره تخصصی را در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور سپری نمایند. در چنین مرکزی هم آزمایش های معمول و هم آزمایش های پاتولوژی صورت می گیرد.

این آزمایشگاه با دارا بودن کلیه بخش های روتین و تخصصی آزمایشگاه و انجام کلیه تست های آزمایشگاهی با تجهیزات مدرن و به روز در بخش های مختلف آزمایشگاهی شامل میکروبیولوژی، بیوشیمی، انگل شناسی، ایمونولوژی، خون شناسی و … با کادر مجرب و پرسنل کار آزموده در جهت رفاه و رضایت مراجعین خود در حال خدمت رسانی می باشد. همیشه این گونه بوده است که مرحله مشخص نمودن بیماری از پر چالش ترین مراحل بوده است. اما اگر اطلاعات درست از بیماری وجود نداشته باشد توانایی به تجویز درمان مناسب برای بیماری وجود نخواهد داشت. برای این دلیل علاوه بر معاینات بالینی نیاز به آزمایشات تشخیصی دقیق است. انجام دادن آزمایش به طور قطع و یقین به تسریع روند تشخیص و درمان کمک زیادی خواهد کرد. هدف آزمایشگاه رفاه حال کلیه مراجعین خود می باشد و در این راستا با کلیه بیمه ها در طرف قرارداد می باشد تا بیماران جز رنج بیماری در دی دیگر نداشته باشند. مدیریت آزمایشگاه همواره در تلاش برای بهبود کیفیت خدمات آزمایشگاهی داشته و خود را متعهد دانسنته تا به استقرار سیستم تضمین کیفیت مطابق با استاندارد ملی آزمایشگاه مرجع سلامت مبتنی بر استاندارد بین المللی  کمک نماید.

هم چینن آزمایشگاه فارابی از خدمات ویژه ای نیز برخوردار است و آن شامل تحوبل جواب درب منزل، نمونه گیری در منزل، انجام آزمایش های دوره ای و انجام چکاپ های طب کار زیر نظر دانشگاه شهید بهشتی است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر دولتی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت مرحوم دکتر حسن مددی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی آزمایشگاه پاتولوژی تشخیص طبی فارابی ، آزمایشگاه تشخیص طبی فارابی ، علوم آزمایشگاهی، بورد تخصصی آسیب شناسی بالینی و تشریحی، هورمون شناسی، بیوشیمی ، ایمونولوژی ، غربالگری، قارچ شناسی ، انگل شناسی، ایمنی شناسی، میکروب شناسی، هماتولوژی ، سرولوژي، بيولوژي سلولي و ملكولي ، هورمون ، بخش مولکولی و بیوشیمی اختصاصی و پاتولوژی ، خون شناسی، ژنتیک، درماتوپاتولوژی ،غربالگری نوزاد، جنین، آزمایشگاه، مرحوم دکتر حسن مددی ، فارابی. 
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی فارابی تهران
آزمایشگاه
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر