منو
X

آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی فارابی گنبد کاووس
آزمایشگاه
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

40%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

آزمایشگاه پاتوبیولوژی فارابی واقع در شهر گنبد کاووس مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک فوق پیشرفته می باشد که توانایی انجام کلیه آزمایشات تخصصی و فوق تخصصی را دارد. این آزمایشگاه با دارا بودن کلیه بخش های روتین و تخصصی آزمایشگاه
و انجام کلیه تست های آزمایشگاهی با تجهیزات مدرن و به روز در بخش های مختلف آزمایشگاهی شامل میکروبیولوژی، بیوشیمی، انگل شناسی، ایمونولوژی، خون شناسی و … با کادر مجرب و پرسنل کار آزموده در جهت رفاه و رضایت مراجعین خود در حال خدمت رسانی می باشد. هدف آزمایشگاه رفاه حال کلیه مراجعین خود می باشد و در این راستا با کلیه بیمه ها در طرف قرارداد می باشد تا بیماران جز رنج بیماری در دی دیگر نداشته باشند. مدیریت آزمایشگاه همواره سعی در بهبود کیفیت خدمات آزمایشگاهی داشته است.
پاتولوژی در معنای لغوی یعنی آسیب شناسی. در این تخصص مطالعه و شناسایی تغییراتی که در بافت ها و ساختار آن ها ایجاد می شود مورد بررسی قرار می گیرد. پس اسیب شناسی به معنای شناسایی و مطالعه در باب بیماری ها است و به عنوان شاخه ای از علم پزشکی محسوب می شود که علل ایجاد بیماری و امراض و عوارض این بیماری ها را بیان می کند. در نتیجه پاتولوژی علمی است که در مورد تغییرات گوناگون بدن در زمان بیماری صحبت می‌نماید‎.‎‏
همیشه این گونه بوده است که مرحله مشخص نمودن بیماری از پر چالش ترین مراحل بوده است. اما اگر اطلاعات درست از بیماری وجود نداشته باشد توانایی به تجویز درمان مناسب برای بیماری وجود نخواهد داشت. برای این دلیل علاوه بر معاینات بالینی نیاز به آزمایشات تشخیصی دقیق است. انجام دادن آزمایش به طور قطع و یقین به تسریع روند تشخیص و درمان کمک زیادی خواهد کرد. آزمایشگاه تخصصی پاتوبیولوژی فارابی از بهترین آزمایشگاه‌های گنبد کاووس است که با امکانات به روز خود کلیه آزمایش‌های پاتولوژی را با بالاترین دقت و در کمترین زمان در اختیار کسانی که به این آزمایشگاه مراجعه می کنند، قرار می ‌دهد. اما به طور کلی آزمایشگاه ما گستره زیادی از آزمایشات همچون غربالگری مادران و جنین، آزمایشات چکاب کلی، آزمایشات مربوط به سرطان، آزمایشات میکروبیولوژی و آنزیمی و … به بیماران ارائه می‌دهد.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر دولتی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی آزمایشگاه پاتولوژی تشخیص طبی فارابی ، آزمایشگاه تشخیص طبی فارابی ، علوم آزمایشگاهی، بورد تخصصی آسیب شناسی بالینی و تشریحی، هورمون شناسی، بیوشیمی ، ایمونولوژی ، غربالگری، قارچ شناسی ، انگل شناسی، ایمنی شناسی، میکروب شناسی، هماتولوژی ، سرولوژي، بيولوژي سلولي و ملكولي ، هورمون ، بخش مولکولی و بیوشیمی اختصاصی و پاتولوژی ، خون شناسی، ژنتیک، درماتوپاتولوژی ،غربالگری نوزاد، جنین، آزمایشگاه، فارابی.
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی فارابی گنبد کاووس
آزمایشگاه
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر