منو
X

آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی مقیمی
آزمایشگاه
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

آزمایشگاه دکتر مقیمی در سال ۱۳۹۱ با هدف انجام کلیه آزمایشات فوق تخصصی، تخصصی و روتین برای بیماران و پزشکان محترم کار خود را آغاز نمود. ما هدف از به راه انداختن و تاسیس این آزمایشگاه را استفاده کلیه جامعه از خدمات آزمایشگاهی مطلوب و پیشرفته که در آن بسیاری از آزمایشات تخصصی و فوق تخصصی انجام می پذیرد و پاسخ گوی نیاز های بهداشتی جامعه ایران می باشد، قرار داده ایم. و در نتیجه با استفاده درست و مطلوب از منابع و امکانات و جهت امتناع از فعالیت های موازی با دیگر بخش ها و از میان بردن سرمایه های جامعه عمل می کنیم.
این ازمایشگاه مجهز به پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه های مرتبط با علوم ازمایشگاهی جهت دقیق تر نشان دادن نتایج آزمایشگاه می باشد. از جمله آزمایشات روتین و ساده و نیز آزمایشات هورمونی و تخصصی این آزمایشگاه توانسته است خود را مجهز به دستگاه هایی کند تا به ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به بماران کمک می کند.
از مهم ترین وارد در حوزه فعالیتی هر ازمایشگاهی همکاری میان آزمایشگاه ها می باشد. در این همکاری ها اطلاعات و دانش طرفین رد و بدل می شود و در نتیجه بهترین و موثرترین دستاورد های علمی ارائه می شود و در نتیجه باعث ارائه بهترین خدمات به مراجعین و کلیه افراد مراجعه کننده می شود.
بخش های گوناگون این ازمایشگاه شامل بخش های: پاتولوژی – بیوشیمی – ایمنی شناسی – خون شناسی – هورمون شناسی – میکرب شناسی – انگل شناسی و تست غربالگری می باشد که علاوه بر این بخش هایی نیز در آزمایشگاه وجود دارد تا تست های فوری و اورژانسی را چه به صورت تخصصی و روتین در کمترین زمان ممکن با در نظر گرفتن درخواست پزشکان و نیز خود بیماران با دقت و کیفیت تمام انجام دهد.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر دولتی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی آزمایشگاه پاتولوژی تشخیص طبی مقیمی ، آزمایشگاه تشخیص طبی مقیمی ، علوم آزمایشگاهی، بورد تخصصی آسیب شناسی بالینی و تشریحی، هورمون شناسی، بیوشیمی ، ایمونولوژی ، غربالگری، قارچ شناسی ، انگل شناسی، ایمنی شناسی، میکروب شناسی، هماتولوژی ، سرولوژي، بيولوژي سلولي و ملكولي ، هورمون ، بخش مولکولی و بیوشیمی اختصاصی و پاتولوژی ، خون شناسی، ژنتیک، درماتوپاتولوژی ،آزمایشگاه، مقیمی.  
تخصص ها
آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی مقیمی
آزمایشگاه
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر