منو
X

آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی پل رومی
آزمایشگاه
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

آزمایشگاه پاتولوژی پل رومی در خیابان شریعتی شهر تهران و در سال ۱۳۸۱ برای انجام آزمایشات تشخیص طبی و سیتوپاتولوژی فعالیت خود را آغاز کرد. سرپرست و موسس آزمایشگاه دکتر لادن گهرور می باشد و ایشان فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشند که تحصیلات تخصصی در رشته آسیب شناسی بالینی و تشریحی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کردند. دراین آزمایشگاه ما کارهایی چون انجام آزمایشات بر روی نمونه ادرار، خون، مدفوع، بافت ها و سایر مایعات بدن را انجام می دهیم. سعی بر ان است تا از دستگاه های به روز و با کیفیت دنیا در جهت به انجام رساندن کارهای آزمایشگاهی استفاده نماییم و این مهم را به همراه کادر و پرسنل مجرب و متعهد در کار علوم آزمایشگاهی که تحصیلات آکادمیک دارند و در هر کدام در حوزه کارهای آزمایشگاهی تخصص و تجربه و دانش کافی دارند همکاری نماییم. مدیریت ارشد آزمایشگاه همواره برآورده سازی نیازهای مشتری را با هدف افزایش و ارتقاء میزان رضایت به عنوان یکی از اهداف اصلی آزمایشگاه تعریف کرده و دستیابی به این هدف را مورد پایش قرار می دهد.
آزمایشگاه پل رومی بر روی نمونه های ادرار، خون، مدفوع، مایعات بدن و بافت های بدن به منظور تشخیص طبی فعالیت می کند. فعالیت این آزمایشگاه با استفاده از مواد آزمایشگاهی مطمئن، کیت های آزمایشگاهی مناسب و در چارچوب علمی و هم چنین دستگاه های پیشرفته و به روز صورت می پذیرد.
سیستم پذیرش آزمایشگاه
سیستم پاسخگویی و پذیرش آزمایشگاه پل رومی دارای امکاناتی کاملا مدرن و مکانیزه بوده و از نو ترین و به روز ترین ابزار های ساخت کشور آلمان برای انجام نمونه گیری و به منظور جلوگیری از ورود آلودگی های احتمالی پرسنل و مراجعین استفاده می شود.
مراجعین و متقاضیان آزمایشگاه پل رومی می توانند همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۸ شب و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ برای انجام آزمایش های خود به این آزمایشگاه مراجعه نمایند. شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را سفارش دهید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر دولتی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت لادن گهرور
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی آزمایشگاه پاتولوژی تشخیص طبی پل رومی ، آزمایشگاه تشخیص طبی پل رومی ، علوم آزمایشگاهی، بورد تخصصی آسیب شناسی بالینی و تشریحی، هورمون شناسی، بیوشیمی ، ایمونولوژی ، غربالگری، قارچ شناسی ، انگل شناسی، ایمنی شناسی، میکروب شناسی، هماتولوژی ، سرولوژي، بيولوژي سلولي و ملكولي ، هورمون ، بخش مولکولی و بیوشیمی اختصاصی و پاتولوژی ، خون شناسی، ژنتیک، درماتوپاتولوژی ،غربالگری نوزاد، جنین، آزمایشگاه، پل رومی، دکتر لادن گهرور.
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی پل رومی
آزمایشگاه
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر