منو
X

آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی پیوند
آزمایشگاه
(2)
آمار این مرکز
(2) رای
0%

محیط

60%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی پیوند در تهران با مدیریت و مسئولیت فنی دکتر بهزاد پوپک متخصص پاتولوژی (تشریحی – بالینی) کار خود را آغاز نمود. این آزمایشگاه با دارا بودن کلیه بخش های روتین و تخصصی آزمایشگاه و انجام کلیه تست های آزمایشگاهی با تجهیزات مدرن و به روز در بخش های مختلف آزمایشگاهی شامل میکروبیولوژی، بیوشیمی، انگل شناسی، ایمونولوژی، خون شناسی و … با کادر مجرب و پرسنل کار آزموده در جهت رفاه و رضایت مراجعین خود در حال خدمت رسانی می باشد.
هدف آزمایشگاه رفاه حال کلیه مراجعین خود می باشد و در این راستا با کلیه بیمه ها در طرف قرارداد می باشد تا بیماران جز رنج بیماری در دی دیگر نداشته باشند. مدیریت آزمایشگاه همواره سعی در بهبود کیفیت خدمات آزمایشگاهی داشته و خود را متعهد به استقرار سیستم تضمین کیفیت مطابق با استاندارد ملی آزمایشگاه مرجع سلامت مبتنی بر استاندارد بین المللی می داند. در این آزمایشگاه ما نه تنها خود را متعهد به خدمت صادقانه به مردم می دانیم بلکه با افتخار این خدمت صادقانه را لازمه کار آزمایشگاه خود دانسته و بعد از رضایت الهی خدمت درست و صادقانه به مردم کار اصلی کارکنان آزمایشگاه و هدف ماست و بر این اساس است که ما روز به روز سعی بر ان داریم که بر کار و علم خود در زمینه علوم ازمایشگاهی اطلاعات و تجربه خود را بهتر، بیشتر و به روز نماییم.
یک اصل که برای کاکنان و مدیریت این مجموعه امری بدیهی و پذیرفتنی است شناسایی نیاز ها و انتظارات مراجعین محترم می باشد که به عنوان عاملی اصلی در موفقیت روزافزون آزمایشگاه نیر از آن نام می بریم و این اصل نه تنها برای آزمایشگاه ما بلکه بر ای هر آزمایشگاهی امری بدیهی می باید باشد. مدیریت ارشد آزمایشگاه همواره برآورده سازی نیازهای مشتری را با هدف افزایش و ارتقاء میزان رضایت به عنوان یکی از اهداف اصلی آزمایشگاه تعریف کرده و دستیابی به این هدف را مورد پایش قرار می دهد.
ما در این آزمایشگاه با رعایت کردن اصول شرعی و انجام به قوانین، همیشه تلاش نموده ایم که قوانین و اصول جامعه را رعایت کنیم و فقط در راستای حفظ و بهرت شدن سلامت جامعه به چیز دیگر نیندیشیم.
همیشه در انجام دادن کار های خود، اصول حرفه ای را از منظر علمی رعایت نموده و کیفیت کارها را فدای کمیت نمی نماییم.
با تلاش کردن در استفاده بهینه از فن آوری های جدید، و نمایش خدمات درست و بهتر، بیماران را مورد توجه کامل قرار دهیم.
کسانی که خدمت را از آزمایشگاه دریافت می کنند را قشر آگاه، ولی نعمت و دارای کرامت انسانی بدانیم مهم تر از هر چیز دیگر رضایت آن ها بسیار اهمیت بسطایی برای آزمایشگاه ما دارد.
بخش های گوناگون این ازمایشگاه شامل بخش های: پاتولوژی – بیوشیمی – ایمنی شناسی – خون شناسی – هورمون شناسی – میکرب شناسی – انگل شناسی و تست غربالگری می باشد که علاوه بر این بخش هایی نیز در آزمایشگاه وجود دارد تا تست های فوری و اورژانسی را چه به صورت تخصصی و روتین در کمترین زمان ممکن با در نظر گرفتن درخواست پزشکان و نیز خود بیماران با دقت و کیفیت تمام انجام دهد.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر دولتی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر بهزاد پوپک
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی آزمایشگاه پاتولوژی تشخیص طبی پیوند ، آزمایشگاه تشخیص طبی و پاتولوژی پیوند ، علوم آزمایشگاهی، بورد تخصصی آسیب شناسی بالینی و تشریحی، هورمون شناسی، بیوشیمی ، ایمونولوژی ، غربالگری، قارچ شناسی ، انگل شناسی، ایمنی شناسی، میکروب شناسی، هماتولوژی ، سرولوژي، بيولوژي سلولي و ملكولي ، هورمون ، بخش مولکولی و بیوشیمی اختصاصی و پاتولوژی ، خون شناسی، ژنتیک، درماتوپاتولوژی ، الکتروفورز ، فلوسایتومتری ، انعقاد، غربالگری نوزاد، جنین، آزمایشگاه، دکترشهريار ظهوريان ، دکتر بهزاد پوپک ، پیوند.
تخصص ها
آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی پیوند
آزمایشگاه
(2)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر