منو
X

ازمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی دکتر حکیمی آمل
آزمایشگاه
(1)
آمار این مرکز
(1) رای
100%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • تصویر
درباره ما
  

بنده دکتر جواد حکیمی آزمایشگاه تشخیص طبی خود با نام دکتر حکیمی آمل را در اسفند ماه سال ۱۳۶۴ توسط تاسیس کردم و از همان سال فعالیت خود را در زمینه علوم آزمایشگاهی آغاز نمودم. آزمایشگاه دکتر حکیمی از ابتدای ایجاد آن تا اکنون همواره توانسته و بنای کار خود را نیز بر آن گذاشته است تا با مجهز نمودن آزمایشگاه خود به دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا نتایج دقیق تر و با کیفیت تر و در شان جامعه ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه در این عرصه، عرضه نماید.

همان گونه که می دانیم بدون انجام آزمایشات مختلف در مورد تشخیص درست بیماری نمی توان نظر قطعی در زمینه پزشکی و بیماری ها داد. زیرا ما می توانیم با انواع آزمایشات مختلف همچون، آزمایش خون، ادرار، مدفوع و سایر مایعات اطلاعات بسیار دقیق و اطلاعات بسیاری از بدن فرد بدست آورد.

ما در این آزمایشگاه از پرسنل مجرب و تحصیل کرده در حوزه علوم آزمایشگاهی و نیز متخصصین این حوزه در بخش هایی چون بخش های مولکولی، قارچ شناسی و هماتولوژی و نیز با انجام آزمایشات تخصصی امتیازات این آزمایشگاه را ارتقا داده ایم.

همکاری با درمانگاه هپاتیت و بیماری های کبدی با همکاری که با مرکز بهداشت شهر به عنوان آزمایشگاه امین و معتبر دانشگاه علوم پزشکی مازندران در شهرستان آمل برای بررسی تکمیلی آزمایشات ازدواجی صورت پذیرفته از دیگر اقدامات این آزمایشگاه می باشد.

ما همیشه بر آنیم تا اطلاع رسانی به پزشکان محترم را در زمینه انتشار مقالات علمی به روز در حیطه تخصصی آزمایشگاه انجام دهیم و استفاده از امکانات جدید از قبیل پیامک، تلگرام، ارسال جواب به صورت آنلاین، سرویس نمونه گیری رایگان در منزل برای افراد ناتوان و سالمند؛ از توانمندی های ما می باشد.

شعار این آزمایشگاه این است “راه تشخیص، درمان، پیشگیری و پیگیری بیماری از آزمایشگاه می گذرد”.

آزمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی دکتر حکیمی آمل آزمایشگاه دکتر حکیمی در ۱۶ بخش مستقل تشکیل شده است که در زیر به معرفی این بخش های می پردازیم:

این بخش ها شامل: الکتروفورز، انعقاد ،انگل شناسی، ایمونولوژی-سرولوژی ، ایمونوهماتولوژی ،آنالیز ادرار، آنالیز اسپرم، IUI، تعیین جنسیت ، بیوشیمی، سم شناسی و سطح دارویی، قارچ شناسی، کنترل کیفی، مولکولیف میکروب شناسی، نمونه گیری، هماتولوژی، انعقاد ،ایمونولوژی-سرولوژی ، ایمونوهماتولوژی ،آنالیز ادرار، آنالیز اسپرم، IUI، تعیین جنسیت، قارچ شناسی، کنترل کیفی، هورمون شناسی تشکیل شده است.

همچنین آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر ابوالطالب بوشهر با کلیه بیمه ها تحت قرار داد دارد تا مراجعه کنندگان به جز رنج بیماری دردی دیگر نداشته باشند.

ازمایشگاه با پرسنل مجرب و کار ازموده خود در زمینه فنی سعی بر آن داشته است تا در زمینه اخلاق حرفه ای و در برخورد با مراجعین بهترین عملکرد را داشته باشد چرا که این مهم را به عنوان یکی از اهداف آزمایشگاه مورد اهمیت قرار داده است. باور ما بر آن است که با افزایش سطح دانش و آگاهی کارکنان زمینه های رشد و تعالی روند درمان و پیشگیری از بیماری مراجعین را حاصل نموده و باعث سلامتی خانواده ها و در پی آن جامعه گردد .

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر دولتی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر جواد حکیمی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی آزمایشگاه پاتولوژی تشخیص طبی دکتر حکیمی آمل ، آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر حکیمی آمل ، علوم آزمایشگاهی، بورد تخصصی آسیب شناسی بالینی و تشریحی، هورمون شناسی، بیوشیمی ، ایمونولوژی ، غربالگری، قارچ شناسی ، انگل شناسی، ایمنی شناسی، میکروب شناسی، هماتولوژی ، سرولوژي، بيولوژي سلولي و ملكولي ، هورمون ، بخش مولکولی و بیوشیمی اختصاصی و پاتولوژی ، خون شناسی، ژنتیک، درماتوپاتولوژی ،آزمایشگاه، دکتر حکیمی آمل، دکتر جواد حکیمی.
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
ازمایشگاه پاتولوژی و تشخیص طبی دکتر حکیمی آمل
آزمایشگاه
(1)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر