منو
X

تصویربرداری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمس
آنژیوگرافی
(5)
آمار این مرکز
(5) رای
80%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

20%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمس.
درباره ما
  

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمس، یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز درمانی خصوصی در شمال غرب کشور است. این بیمارستان هم چنین توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از ۱۰ بیمارستان برتر کشور در جذب توریسم درمانی انتخاب شده است.
لازم به ذکر است که سال راه اندازی این بیمارستان به سال ۱۳۶۶ برمی گردد و در طی این سال ها، با همت مدیران و پزشکان این مجموعه، بخش های تخصصی و فوق تخصصی بسیاری به آن اضافه شده است.
به طور کلی می توان بخش های بیمارستان شمس را به این ترتیب شرح داد: بخش داخلی و جراحی (مردان، زنان و کودکان، زنان و زایمان)، بخش های ویژه (ICU جنرال و ICU مدیکال، بخش NICU، بخش CCU، بخش جراحی قلب)، بخش اورژانس که به صورت شبانه روزی و در تمامی اوقات در خدمت مراجعین می باشد، اتاق عمل (چهارده اتاق عمل پیشرفته و مجهز)، پاراکلینیک ها (داروخانه شبانه روزی، آزمایشگاه و بانک خون، پاتولوژی، شنوایی سنجی، فیزیوتراپی، اندوسکوپی، برونکوسکوپی، پزشکی هسته ای، سنگ شکنی، TDC و نوار مغزی، تصویربرداری های پزشکی)، بخش آنژیوگرافی، بخش همودیالیز، بخش انکولوژی و بخش ناباروری (IVF).
هم چنین در حال حاضر کادر پزشکی مجربی اعم از متخصصان و فوق تخصصان جراحی قلب، قلب و عروق، ریه، کلیه، عفونی، ارتوپدی، جراحی عمومی، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، ارولوژی، آنژیوگرافی و کاردیوگرافی، گوش حلق و بینی، کودکان، داخلی، فیزیوتراپی، جراحی پلاستیک و زیبایی، آنکولوژی و شیمی درمانی، مشاوره و روانشناسی، … در بیمارستان شمس مشغول فعالیت می باشند.
قابل توجه شهروندان گرامی بخش آنژیوگرافی بیمارستان که به عنوان اولین مرکز خصوصی آنژیوگرافی و جراحی قلب در شمال غرب کشور محسوب می شود، با برخورداری از دستگاه های آنژیوگرافی پیشرفته و ارائه ی تصاویری با وضوح بالا، در خدمت بیماران عزیز با مشکل گرفتگی عروق کرونر، انسداد عروق مغزی، گرفتگی اندام های تحتانی و یا فوقانی است. از میان خدمات اصلی این بخش می توان اشاره ای داشت به اینترونشنال کاردیولوژی، ایزواینترونشنال، رادیواینترونشنال، والولوپلاستی دریچه میترال، والولوپلاستی دریچه پولمولری، آمبولیزاسیون، کولینگ آنوریسم، آنژیوپلاستی ریفرال، آنژیوپلاستی اندام ها، تعبیه پیس میکر قلب، آنژیوگرافی کودک و اطفال، و…
بخش تصویربرداری پزشکی بیمارستان شمس نیز با حضور مجرب ترین متخصصان تصویربرداری و کارشناسانی حرفه ای، و با بهره مندی از تجهیزات به روز و پیشرفته تصویربرداری خدمات MRI، سی تی اسکن (سی تی کلیه و مجاری ادراری، سی تی ریه، سی تی اسکن های سه بعدی، سی تی اسکنوگرام)، سونوگرافی، رادیولوژی دیجیتال (DDR)، ماموگرافی دیجیتال، پانورکس، سفالومتری دیجیتال، و سنجش تراکم استخوان را ارائه می نماید.
شهروندان گرامی که نیاز به خدمات مراقبتی، تشخیصی و درمانی دارند می توانند با اطمینان خاطر به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمس مراجعه داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی های این بیمارستان برخورداری از اتاق های VIP و خصوصی برای بیماران می باشد که خدماتی فراتر از دیگر بخش ها را جهت رفاه حال بیماران و همراهان آنها ارائه می کند.
لازم به ذکر است که بیمارستان شمس در حال حاضر با بیمه های پایه و تکمیلی بسیاری طرف قرارداد است از جمله بیمه بانک ها (کشاورزی، صادرات، توسعه صادرات، ملت، سپه، تجارت، رفاه، مسکن، مرکزی)، بیمه البرز، بیمه ما، نوین، SOS، دی، رفاه ارس، آتیه سازان حافظ، تعاون، کوثر، سامان، البرز، آرمان، امید، بیمه صدا و سیما، بیمه دانا، معلم، رازی، آسیا، سینا، ایران، حکمت، سیان، میهن، و…
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده با پرسنل بیمارستان در ارتباط باشید. هم چنین برای آشنایی بیشتر با فضای بیمارستان، تیم پزشکی، لیست و تعرفه ی خدمات، … می توانید به وبسیات بیمارستان که در این صفحه درج شده، مراجعه داشته باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمس، مرکز تصویربرداری تبریز، رادیولوژی تبریز، سونوگرافی، ماموگرافی، سی تی اسکن، ام آر آی، رادیولوژی فک و صورت، سنجش تراکم استخوان
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • ام آر آی
  • تصویربرداری
  • ماموگرافی
  • سونوگرافی
تصویر
تصویربرداری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمس
آنژیوگرافی
(5)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر