منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر افصحی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر افصحی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر افصحی، از جمله مراکز تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت است که در کرمان راه اندازی شده است. قابل ذکر می باشد که مدیریت این مجموعه بر عهده ی دکتر محمود افصحی استادیار دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و متخصص پرتونگاری فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۹۵۸۷۳) است.
هدف دکتر افصحی از افتتاح این مرکز فراهم آوردن محیطی ایمن و بهداشتی جهت ارائه ی خدماتی دقیق و باکیفیت در شاخه رادیولوژی دهان و فک و صورت بوده است. از این رو تمامی دستگاه های موجود در این مرکز جزو به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری هستند که هم از دقت و کیفیت بالاتر در ثبت تصاویر برخوردار هستند و هم پرتو کمتری را ساطع می کنند.
البته باید یادآور شد که افرادی که جهت انجام رادیوگرافی مراجعه می کنند به هنگام انجام تصویربرداری از روپوش ها و محافظ های سربی استفاده می کنند، و پرسنل مرکز جهت حفظ سلامت مراجعین تمامی موارد بهداشتی و ایمنی را رعایت می کنند.
شما می توانید با مراجعه به مرکز رادیولوژی دکتر افصحی از طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری دهان و فک و صورت بهره مند شوید، خدماتی از قبیل: رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی TMJ یا مفصل فکی- گیجگاهی، سی تی اسکن سه بعدی (CBCT)، و غیره.
هر یک از این تکنیک ها کاربرد خاص خود را دارد، و استفاده از آنها بستگی به تجویز پزشک معالج شما دارد، به عنوان مثال در مواقعی که دندانپزشک نیاز به بررسی دقیق دندان های ردیف بالا و پایین به طور کامل داشته باشد می توان از متد رادیوگرافی اکلوزال یا OCC که جزو تکنیک های تصویربرداری داخل دهانی است بهره گرفت، کاربرد این روش بیشتر برای ارزیابی روند رشد دندان های شیری کودکان، تشخیص ضایعات غدد بزاقی، ناهنجاری های مادرزادی دهان مانند شکاف کام، بررسی شکستگی های فکین بالا و پایین، تشخیص کیست ها و تومورهای دندانی و دهانی، و… است.
چنانچه دندانپزشک و جراح شما نیز انجام رادیوگرافی و فتوگرافی را برایتان تجویز کرده است می توانید با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر افصحی مراجعه داشته باشید.
پرسنل این مجموعه در حال حاضر روزهای شنبه تا پنجشنبه را در خدمت شما مراجعین گرامی می باشند، ساعات کاری این مرکز به طور دقیق شامل: ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر، و ۳:۳۰ بعد از ظهر تا ۸:۳۰ شب می شود.
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ثبت شده در این صفحه تماس گرفته و یا از طریق آدرس ایمیل ثبت شده با پرسنل در ارتباط باشید.
مرکز رادیولوژی دکتر افصحی هم چنین برای رفاه حال شما مردم عزیز، امکان دسترسی به تصاویر و نتایج رادیوگرافی را بدون نیاز به مراجعه حضوری، فراهم کرده است، به این صورت که شما و یا پزشک معالج تان می توانید با مراجعه به سایت مرکز و با وارد کردن کد، تصاویر رادیوگرافی و فتوگرافی تان را دریافت کنید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر محمود افصحی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری کرمان، آزمایشگاه کرمان، مرکز رادیولوژی کرمان، مرکز سونوگرافی کرمان، مرکز ماموگرافی کرمان، مرکز ام آر آی کرمان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر افصحی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر محمود افصحی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر افصحی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر