منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر تفاخری
رادیولوژی
(4)
آمار این مرکز
(4) رای
80%

محیط

80%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر تفاخری
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر تفاخری، یکی از مراکز مجهز تصویربرداری دندانپزشکی در رفسنجان است که زیر نظر دکتر زهرا تفاخری اداره می شود، هم چنین دکتر تفاخری مؤسس این مجموعه هستند.
دکتر زهرا تفاخری که دانشیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان (گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی) و متخصص تصویربرداری فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۹۸۰۵۵) هستند، این مجموعه را بعد از اخذ مجوزها و تأییدیه های لازم راه اندازی کردند و تا به امروز خدمات تشخیصی دقیق و باکیفیتی را به بیماران عزیز ارائه کرده اند.
هدف اصلی مدیر و پرسنل این مجموعه حفظ سلامت مراجعین و رضایت آنها از خدمات ارائه شده می باشد. لازم به ذکر می باشد که این مرکز با به روزترین دستگاه های رادیولوژی مجهز شده است که از دقت و کیفیت بالایی در ثبت تصاویر از نواحی داخلی و خارجی دهان برخوردار هستند و هم چنین میزان اشعه کمتری را ساطع می کنند.
پرسنل مرکز تمامی خدمات تصویربرداری را مطابق با استانداردهای جهانی و با رعایت تمامی موارد حفاظتی، در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان مراجعه کننده ارائه می کنند. هم چنین این مرکز مجهز به سامانه دسترسی آنلاین به تصاویر رادیوگرافی است که این امکان هم برای بیماران و هم پزشکان گرامی فراهم شده است. برای این کار کافیست با مراجعه به سایت مرکز (درج شده در قسمت مربوط به اطلاعات تماس) و وارد کردن تنها یک کد برای بیماران و شماره نظام پزشکی برای متخصصان عزیز، تصاویر رادیوگرافی خود و یا بیماران تان را دریافت نمایید.
و اما از میان تکنیک های تصویربرداری انجام شده در این مرکز می توان اشاره ای داشته به:
– رادیوگرافی داخل دهانی: رادیوگرافی اکلوزال (امکان مشاهده قوس کامل دندان های یک فک همراه با طاق دهان و کف دهان)، رادیوگرافی بایت وینگ (امکان بررسی تاج یک تا چند دندان روبروی هم از ردیف های عقب، فضای ما بین آنها، استخوان های پیرامون دندان، لثه ها، …)، رادیوگرافی پری اپیکال (امکان مشاهده یک تا دو دندان به صورت کامل از تاج تا ریشه)
– رادیوگرافی خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک (مشاهده دقیق تمامی دندان های ردیف بالا و پایین به همراه استخوان مندیبول و ماگزیلا از زاویه روبرو)، سفالومتری (امکان مشاهده نسوج سخت و نرم نواحی صورت و دهان و بررسی ارتباط آنها با یکدیگر)، رادیوگرافی سینوس (امکان ارزیابی تمامی سینوس های پیشانی، بینی و صورت)، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (مناسب برای بررسی دقیق مفصل تمپومندیبولار یا همان مفصل گیجگاهی- فکی برای تشخیص اختلالات، ناهنجاری ها و صدمات این ناحیه)، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (امکان مشاهده دقیق تمامی بافت های داخل و خارج دهان اعم از سخت و نرم و بازسازی آن به صورت سه بعدی)، …
– فتوگرافی: روشی مناسب برای ارزیابی های قبل و بعد از انجام جراحی های فک و صورت، طرح های درمانی دندانپزشکی مانند ارتودنسی و ایمپلنت، طرح های زیبایی دندانپزشکی مانند کامپوزیت و لمینیت، جراحی های زیبایی بینی (رینوپلاستی)، …
همانطور که اشاره شد با کمک این تکنیک ها می توان به بررسی دقیق تمامی قسمت های دهان، فک و صورت پرداخت و تشخیصی بدون خطا از عارضه های مرتبط با سینوس ها، غدد بزاقی، مفصل فکی، استخوان فکین، مجرای عصبی، دندان ها، لثه، صورت و حتی جمجمه، … داشت.
شهروندان گرامی در صورتی که طبق تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به رادیوگرافی و فتوگرافی دارند می توانند به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر تفاخری مراجعه داشته باشند.
پرسنل مجموعه روزهای شنبه تا چهارشنبه را بین ساعات ۴ عصر تا ۹ شب در خدمت شما بیماران گرامی می باشند. لطفا برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (شماره تماس، آدرس ایمیل) اقدام فرمایید. هم چنین عزیزانی که قبلا برای انجام رادیوگرافی و فتوگرافی به این مجموعه مراجعه داشته اند می توانند با مراجعه به سایت مرکز گزارش و نتایج تصویربرداری های خود را دریافت نمایند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر زهرا تفاخری
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری رفسنجان، آزمایشگاه رفسنجان، مرکز رادیولوژی رفسنجان، مرکز سونوگرافی رفسنجان، مرکز ماموگرافی رفسنجان، مرکز ام آر آی رفسنجان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر تفاخری، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر زهرا تفاخری
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر تفاخری
رادیولوژی
(4)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر