منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر حیدری
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
100%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر حیدری
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر حیدری، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز تصویربرداری در ایلام است. دکتر سارا حیدری (استادیار و عضو هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام) مؤسس و مدیر این مرکز هستند. قابل ذکر می باشد که دکتر حیدری خود دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۰۴۲۳۰) می باشند و با اجرای انواع روش های تصویربرداری داخل دهانی و خارج دهانی، تفسیر و تهیه گزارش تصاویر رادیولوژی و هم چنین روش های مراقبتی و حفاظتی در برابر اشعه ساطع شده از دستگاه های تصویربرداری آشنایی کامل دارند. از این رو شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی با خیالی آسوده برای انجام تصویربرداری های مد نظر خود به این مرکز مراجعه داشته باشید. پرسنل این مرکز نیز همگی دارای مهارت و تجربه ی لازم می باشند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی دقیق ترین خدمات تشخیصی را به شما بیماران عزیز ارائه می کنند. یکی از اهداف اصلی مدیر و پرسنل مجموعه رفاه حال شما و رضایت تان از کیفیت خدمات ارائه شده می باشد، که به این منظور سامانه ای آنلاین برای مشاهده تصاویر رادیوگرافی بیماران در نظر گرفته شده است، که هم خود بیماران عزیز و هم پزشک معالج آنها می توانند با مراجعه به سایت مرکز به نتایج و گزارش تصویربرداری ها دسترسی داشته باشند. قابل ذکر می باشد که مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر حیدری از مدرن ترین و مجهزترین دستگاه های تصویربرداری استفاده می کند، تا سطح کیفی و دقت خدمات ارائه شده را ارتقا دهد، از دیگر مزیت این دستگاه ها کاهش میزان اشعه ساطع شده می باشد. هم چنین این مجموعه با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی طرف قرارداد است. در صورتی که از هر گونه عارضه ی مرتبط با نواحی دهان و فک و صورت خود رنج می برید و دندانپزشک و جراح شما رادیوگرافی برایتان تجویز کرده است می توانید به مرکز رادیولوژی دکتر حیدری مراجعه داشته باشید، متدهای مختلفی که در این مرکز ارائه می شود به این شرح است:
– رادیوگرافی های داخل دهانی: رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی اکلوزال
– رادیوگرافی های خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک، رادیوگرافی مفصل تمپومندیبولار، سفالومتری، رادیوگرافی واترز، توموگرافی دهان و فک و صورت، …
– فتوگرافی
تمامی این متدها تحت نظر رادیولوژیست های مجرب و با رعایت تمامی موارد ایمنی و حفاظتی انجام می شود. این روش ها کار متخصصان دندانپزشکی را برای تشخیص بیماری ها، ناهنجاری ها، و آسیب های دندان، لثه، فک، مفصل فکی، سینوس ها، مجاری عصبی، غدد بزاقی، نواحی صورت، … و ارائه ی طرح های درمانی بسیار راحت تر کرده، از این رو خیلی از دندانپزشکان و جراحان برای داشتن تشخیصی دقیق، ارائه ی طرح درمانی درست و مناسب، و بررسی دقیق روند طرح های درمانی خود از تکنیک های مختلف رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی بهره می گیرند.
کادر مجرب این مرکز همه روزه در دو نوبت صبح و عصر در خدمت شما شهروندان گرامی می باشند، لطفا برای اطلاعات بیشتر از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن ثبت شده اقدام فرمایید، هم چنین برای دریافت گزارش رادیوگرافی و فتوگرافی های خود می توانید به سایت مرکز که در این صفحه درج شده، مراجعه داشته باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سارا حیدری
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری ایلام، آزمایشگاه ایلام، مرکز رادیولوژی ایلام، مرکز سونوگرافی ایلام، مرکز ماموگرافی ایلام، مرکز ام آر آی ایلام، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر حیدری، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر سارا حیدری
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر حیدری
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر