منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر سرمدی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر سرمدی
درباره ما
  

یکی از مراکز تخصصی تصویربرداری دندانپزشکی در قائم شهر، مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر سرمدی است که چند سال از افتتاح این مرکز می گذرد، و در طی این چند سال خدمات تشخیصی دقیقی را به شهروندان گرامی ارائه کرده است.
قابل ذکر می باشد که این مرکز را دکتر گلوریا سرمدی (متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت، شماره نظام پزشکی: ۱۱۶۴۷۷) بعد از اخذ مجوزها و تأییدیه های لازم تأسیس کردند.
در این مجموعه در حال حاضر پرسنلی حرفه ای و با تجربه در حال فعالیت هستند و تمامی روزهای هفته در دو نوبت صبح و عصر پاسخگو و پذیرای شهروندان گرامی می باشند.
بیماران عزیز می توانند با مراجعه به این مرکز زیر نظر رادیولوژیست هایی مجرب و با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری دیجیتال از انواع خدمات رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی بهره مند شوند.
خدمات اصلی این مجموعه به این شرح است:
– رادیوگرافی داخل دهانی: رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی اکلوزال
– رادیوگرافی خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری، رادیوگرافی سینوس، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی، سی تی اسکن سه بعدی دهان و فک و صورت، …
تکنیک های تصویربرداری نام برده هر یک کاربرد خاصی دارند، و استفاده از آنها بستگی به ناحیه ی مورد نیاز به بررسی دارد، برای مثال با کمک تکنیک رادیوگرافی بایت وینگ (BW) امکان نمایش دندان های عقبی هم بالا و هم پایین (تاج و استخوان های بین دندانی) را برای متخصصان فراهم می کند و با کمک این تصاویر می توان دقیق تر جرم ها و پوسیدگی های بین دندانی، پوسیدگی های ثانویه، بیماری های لثه و میزان تأثیر آنها را تشخیص و مورد بررسی قرار داد، و یا با استفاده از رادیوگرافی پانورامیک (OPG) که تصویری دو بعدی از تمامی دندان ها (فک بالا و فک پایین) را به صورت نیم دایره را نشان می دهد می توان دندان عقل نهفته و موقعیت آن، ناهنجاری های رشدی و تکاملی را تشخیص داد، و به بررسی محل قرارگیری ایمپلنت دندان، روند ارتودنسی، استخوان پریودنتال، علت دردهای دندانی، … پرداخت.
مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سرمدی با سابقه ی چند سال فعالیت تخصصی در این زمینه در خدمت شما بیماران و متخصصان گرامی است، این مرکز با اکثر بیمه ها طرف قرارداد است و به دلیل مجهز بودن به دستگاه های پیشرفته تصویربرداری و حضور تکنسین ها و رادیولوژیست های مجرب انتخاب بسیاری از بیماران و دندانپزشکان است.
شهروندان گرامی می توانند برای اطلاع از ساعات کاری مرکز و اطلاع از نحوه ی پذیرش، و… با شماره تلفن هایی که در این پروفایل درج شده است تماس بگیرند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر گلوریا سرمدی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری قائم شهر، آزمایشگاه قائم شهر، مرکز رادیولوژی قائم شهر، مرکز سونوگرافی قائم شهر، مرکز ماموگرافی قائم شهر، مرکز ام آر آی قائم شهر، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سرمدی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، رادمهر، دکتر گلوریا سرمدی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر سرمدی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر