منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر سهرابی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر سهرابی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سهرابی، از جمله مجهزترین مراکز تخصصی تصویربرداری دندانپزشکی در مشهد است. قابل ذکر می باشد که دکتر مهدی سهرابی متخصص پرتونگاری فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۰۴۳۳۹) بنیانگذار و مدیر این مرکز هستند.
در این مرکز انواع خدمات تخصصی تصویربرداری دندانپزشکی از جمله رادیوگرافی های داخل دهانی، رادیوگرافی های خارج دهانی، فتوگرافی، … ارائه می شود. هم چنین تمام تجهیزات موجود در این مجموعه جزو مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری هستند که هم از دقت بالاتری برخوردار هستند و هم کمترین میزان پرتو را ساطع می کنند.
پرسنلی که در این مرکز در حال فعالیت هستند افرادی متعهد و مجرب هستند، و خدماتی باکیفیت را به شما مراجعه کنندگان محترم ارائه می کنند. مراحل پذیرش شما، انجام تصویربرداری و آماده شدن نتایج تصویربرداری در سریع ترین زمان ممکن انجام می پذیرد. هم چنین مرکز رادیولوژی دکتر سهرابی برای جلوگیری از اتلاف وقت بیماران محترم و عدم نیاز به مراجعه حضوری، گزارش و نتایج تصویربرداری را به صورت آنلاین در اختیار بیماران و همینطور پزشکان گرامی قرار می دهد.
افرادی که طبق تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی دارند می توانند با خیالی آسوده به این مجموعه مراجعه داشته باشند. قابل ذکر می باشد که مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سهرابی با اکثر بیمه ها طرف قرارداد می باشد، البته برخی از خدمات تصویربرداری تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد از جمله سی تی اسکن های سه بعدی.
و اما از میان خدمات اصلی این مجموعه که شما می توانید از آن بهره مند شوید می توان اشاره ای داشت به: بایت وینگ، پری اپیکال و اکلوزال در رده ی رادیوگرافی های داخل دهانی، پانورامیک، سفالومتری، واترز، رادیوگرافی مفصل تمپومندیبولار، … در رده ی رادیوگرافی های خارج دهانی، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت، فتوگرافی از داخل و خارج دهان، و غیره.
با بهره گیری از متدهای نام برده می توان با دقت بیشتری به بررسی و ارزیابی نسوج داخلی و خارجی دهان (نسوج نرم و سخت) پرداخت، و چنانچه ضایعه، ناهنجاری و آسیب دیدگی وجود دارد، مناسب ترین روش درمانی را به کار گرفت. از این رو بسیاری از دندانپزشکان و جراحان فک و صورت، قبل از شروع روند درمانی خود از این تکنیک های بهره می گیرند.
مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سهرابی هم اکنون بعد از چند سال فعالیت در این زمینه، در خدمت شما پزشکان و بیماران عزیز می باشد. کادر حرفه ای این مجموعه از روزهای شنبه تا پنجشنبه در خدمت شهروندان گرامی می باشند.
شما می توانید برای اطلاع از ساعات کاری مرکز و دریافت اطلاعات لازم از طریق راه های ارتباطی درج شده در این صفحه اقدام کنید، آدرس وبسایت، آدرس ایمیل و شماره تلفن مرکز ثبت شده است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مهدی سهرابی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری مشهد، آزمایشگاه مشهد، مرکز رادیولوژی مشهد، مرکز سونوگرافی مشهد، مرکز ماموگرافی مشهد، مرکز ام آر آی مشهد، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سهرابی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر مهدی سهرابی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر سهرابی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر