منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر مؤمنی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر مؤمنی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر مؤمنی، یک مرکز تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت است که با همت و تلاش های دکتر فرزانه مؤمنی ترکمان تأسیس شده است. دکتر مؤمنی که از متخصصان تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۴۲۲۴۳) هستند این مجموعه را بعد از دریافت مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در غرب تهران افتتاح کردند. هدف ایشان از راه اندازی این مرکز فراهم آوردن محیطی ایمن، مطابق با استانداردهای جهانی برای ارائه ی خدمات تصویربرداری در شاخه دندانپزشکی بوده است. از این رو تمامی افرادی که در این مرکز فعالیت می کنند دارای تجربه و مهارت های لازم می باشند و با رعایت موارد ایمنی در برابر اشعه و پروتکل های بهداشتی انواع خدمات رادیوگرافی داخلی دهان، رادیوگرافی خارجی دهان و فتوگرافی را ارائه می کنند. هم چنین برای ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده، تمامی سیستم های تصویربرداری موجود در این مرکز جزو پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی هستند که در کنار خروجی دقیق تر و با کیفیت تر، از حداقل دوز تابشی برخوردار می باشند. افرادی که با آسیب ها، بیماری ها و ناهنجاری های دهان و فک و صورت مواجه هستند و طبق تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی های دندانپزشکی دارند می توانند با اطمینان خاطر به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر مؤمنی مراجعه داشته باشند. پرسنل این مجموعه در حال حاضر همه روزه (غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی) پاسخگو و پذیرای شما بیماران محترم می باشند. آنچه در این مرکز قابل ارائه می باشد به شرح زیر است:
– تصویربرداری های داخل دهانی: رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی اکلوزال
– تصویربرداری های خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی، سفالومتری (لترال، PA)، رادیوگرافی واترز، توموگرافی دهان و فک و صورت، …
– فتوگرافی
استفاده از تکنیک های نام برده بستگی به ناحیه مورد نیاز به بررسی، و تجویز پزشک شما دارد، برای مثال در مواقعی که دندانپزشک نیاز به مشاهده و بررسی دقیق ریشه دندان ها به همراه تاج دندان، و استخوان های دربرگیرنده دندان داشته باشد می توان از تکنیک رادیوگرافی پری اپیکال با نام اختصاری PA کمک گرفت، این متد قادر به نمایش یک تا دو دندان به طور کامل و هم چنین لثه می باشد از این رو بیشتر برای تشخیص پوسیدگی های دندانی، بیماری های پریودنتال، ضایعات اپیکال، کیست های دندانی، … و هم چنین برای بررسی دقیق فرآیند ریشه درمانی و ایمپلنت کردن دندان ها به کار می رود؛ و یا زمانی که متخصص نیاز به بررسی کلی دندان های بالا و پایین، به همراه استخوان فکین داشته باشد می توان از تکنیک رادیوگرافی پانورامیک یا OPG استفاده کرد، با این متد می توان به تشخیص و بررسی دندان عقل پنهان، علت دردهای دندانی، ناهنجاری های فکی، سرطان فکی، اختلالات مفصل فکی، شکستگی های فکی، ضایعات غدد بزاقی، ارزیابی استخوان پریودنتال، بررسی لازم قبل از ارتودنسی و ایمپلنت کردن دندان، … پرداخت.
شهروندان عزیز برای انجام هر یک از تکنیک های تصویربرداری نام برده می توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه در دو نوبت صبح (۱۰ الی ۱۲:۳۰) و نوبت عصر (۱۴ الی ۱۸:۳۰) به مرکز مراجعه داشته باشند.
شماره تلفن های مرکز نیز در این پروفایل درج شده، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره ها تماس حاصل فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر فرزانه مؤمنی تركمان
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مؤمنی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر فرزانه مؤمنی تركمان
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر مؤمنی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر