منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر مرادی
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر مرادی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر مرادی، یک مرکز تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت در بندرعباس است، که زیر نظر دکتر انیس مرادی اداره می شود. دکتر مرادی دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۴۷۵۰۳) می باشند و مانند دیگر متخصصان این شاخه از دندانپزشکی با مبانی فیزیکی، تکنیک های تصویربرداری از دهان و فک و صورت، تفسیر تصاویر رادیوگرافی و حفاظت در برابر تشعشعات آشنایی دارند.
پرسنلی که نیز در این مجموعه و در کنار دکتر مرادی مشغول فعالیت می باشند، دارای تجربه و مهارت لازم برای کار در محیط رادیولوژی می باشند و تمامی سعی خود را به کار می گیرند تا خدمات تشخیصی دقیق، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، و با حداقل دوز تابشی را به بیماران عزیز ارائه نمایند.
روزانه افراد بسیاری به این مرکز مراجعه دارند که براساس تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی دارند. تمامی تکنیک های تصویربرداری در این مرکز با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته رادیولوژی ارائه می شود، مزیت این دستگاه ها در خروجی دقیق تر آنها و کاهش میزان اشعه های ساطع شده است. با این حال شما در هنگام تصویربرداری از شیلدهای سربی برای حفاظت بیشتر استفاده می کنید.
مدیر و کادر حرفه ای مرکز، تمامی روزهای هفته غیر از روزهای جمعه از صبح تا عصر را آماده ی پذیرش شما مراجعین گرامی می باشند، شما با مراجعه به این مجموعه در کوتاه ترین زمان پذیرش و برای انجام رادیوگرافی آماده می شوید، هم چنین با توجه به برخورداری این مرکز از سامانه آنلاین، بیماران عزیز بعد از آماده شدن نتایج تصویربرداری خود، قادر خواهند بود با مراجعه به سایت مرکز که در این صفحه درج شده است، و با وارد کردن نام کاربری یا شماره همراه خود گزارش رادیوگرافی خود را دریافت نمایند.
و اما از میان تکنیک های رادیوگرافی ارائه شده در این مرکز می توان اشاره ای داشت به: رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی سری کامل دهان، رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری با دو روش Lateral و PA، اسکن سه بعدی فک و صورت یا CBCT، رادیوگرافی سینوس ها، رادیوگرافی مفصل تمپورو مندیبولر یا TMJ، و غیره.
تکنیک های نام برده هر یک کاربرد خاص خود را دارند و برای تصویربرداری از قسمت هایی از دهان و فک و صورت طراحی شده اند، برای مثال رادیوگرافی اکلوزال که یکی از روش های تصویربرداری داخل دهانی است و با نام اختصاری OCC نیز شناخته می شود، فیلم یا گیرنده تصویر را بر روی سطح جونده دندان های فک بالا یا پایین قرار می دهند از این رو با این روش می توان قوس کامل دندان های یک ردیف (ردیف بالا یا ردیف پایین) را مشاهده کرد، علاوه بر این در این تصاویر می توان سقف دهان و کف دهان را نیز مورد بررسی قرار داد. متخصصان با استفاده از این تکنیک می توانند به بررسی روند رشد دندان های شیری کودکان، تشخیص سنگ های غدد بزاقی، بررسی کیست های دهانی و دندانی، بررسی وسعت شکستگی فک بالا یا پایین، تشخیص شکاف کام، بررسی ریشه دندان ها بعد از کشیدن، … بپردازند.

نمونه ای از رادیوگرافی اکلوزال

نمونه ای از رادیوگرافی اکلوزال

شهروندان عزیزی که طبق تشخیص و تجویز جراح و دندانپزشک خود نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده دارند می توانند، مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر مرادی را جهت انجام تصویربرداری انتخاب کنند. این مرکز با اکثر بیمه ها دارای قرارداد می باشد، که شما برای اطلاع از بیمه های طرف قرارداد می توانید با پرسنل مرکز تماس بگیرید. راه های ارتباطی با مرکز در این صفحه درج شده، برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن یا آدرس ایمیل ثبت شده، اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر انیس مرادی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری بندرعباس، آزمایشگاه بندرعباس، مرکز رادیولوژی بندرعباس، مرکز سونوگرافی بندرعباس، مرکز ماموگرافی بندرعباس، مرکز ام آر آی بندرعباس، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مرادی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر انیس مرادی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر مرادی
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر